Jeg har ikke ord!

Jeg har ikke ord. Jeg våknet i dag, vi skal gjøre oss klare for å reise inn til Oslo og delta på PRIDE. Vi har leid hotellrom og skulle hygge oss med parade og fest i kveld. Så kommer nyheten, to stykker er blitt skutt og drept ved London Pub i Oslo i natt. Norges lengstlevende utested for homofile og LGBT-personer.

Det var klokken 01.14 at politiet fikk en rekke meldinger om at det var løsnet flere skudd ved utestedet London pub i sentrum. Masseskyting, én gjerningsperson, to personer er bekreftet drept, og totalt 19 personer er skadd. Åtte er på sykehus, hvorav flere av disse kategoriseres som alvorlig skadd. Sykehuset er gått i rød beredskap. Dette er helt grusomt!

Politiet jobber med å finne ut om dette har sammenheng med PRIDE eller ikke. Ja la dem jobbe, personlig trenger jeg ikke ikke noen kalkulator for å legge to og to sammen.

Selvfølgelig legger dette en demper på stemningen. Vi vet ikke mer enn hva som står i media. Vi kjenner mange av de faste gjestene til London Pub og Per på Hjørnet, så vi regner sterkt med flere dårlige nyheter.

Dette er ondskap, dette er hatet i Norge. Kan vi nå stoppe late som om alt går rett vei her til lands? Nå må vi samle oss i denne kampen.

Nå drar snuppen min og jeg til Oslo, for de omkomne, for de skadde, for de pårørende og alle berørte!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pride #masseskyting #drap #hatkriminalitet #londonpub #perpåhjørnet #oslo #norge #blogg #bunny #bunnytrash

40 kommentarer

Siste innlegg