Jeg fikk rett.

I går postet jeg et innlegg etter det ble lagt ut påstand om at noen bloggere driver og hetser andre bloggere under falskt navn. Jeg måtte reflektere litt over dette her på bloggen og kunne ikke skjønne hvem dette kunne være som gjør slike ting, hetser andre under falskt navn. Derav brukte jeg elimineringsmetoden, med begrunnelser. Ingen påstander, bare rene fakta og tydelige meninger.

Jeg hadde ikke på noen måter tenkt at det skulle forbigås ubesvart, men at det skulle bli nedrakking og hetsing av homofile, og at sådan begrep som ‘soper’ skulle dukke opp i kommentarfeltet til denne medbloggeren som ikke kunne dy seg for å omtale innlegget mitt i sin egen blogg, den så jeg ikke komme.

Innlegget til vedkommede var greit nok, men å tillate homohets og det som verre var, det var grovt. Virkelig stygt. Det er også blitt tatt screenshot der en person kommenterte at slike hatkommentarer burde slettes. Svaret hun fikk var at hun var tilnærmet fascist, at hun aldri vil bli tilgitt, og at barna hennes skal lide.

Jeg skjønner ikke at denne bloggeren aldri kan stoppe opp og bare slutte si at jeg er «en slik fyr som tar all uenighet som kritikk». Kritikken har alltid vært helt grei, det er løgnene som ikke er grei. Man kan ikke argumentere eller diskutere når motparten lyver og benytter hersketeknikker som er veldig graverende og ondsinnede karakteristikker. Det vil aldri bare være kritikk å kalle noen for rasist, soper og så videre. Det er det som alltid har vært problemet, at vedkommende skriver ting som ikke stemmer, ting som aldri har blitt sagt.

Det er heller ikke sant at vedkommende ønsker saklig diskusjon, det er ikke saklig å bli inspirert av mine innlegg, for så å poste egne innlegg der usannheter deles under en lav sko til et helt annet publikum. Hvis vedkommende hadde ønsket å diskutere noe jeg har skrevet om så er kommentarfeltet mitt åpent for henne, det har det alltid vært, jeg har aldri ikke latt henne komme til ordet. Jeg har godkjent hver eneste kommentar. Men det har aldri vært mange kommentarer fra den kanten, hun bare absolutt må poste egne innlegg, så får hun gjengen med seg i sitt kommentarfelt. Disse som bruker ord som ‘soper’, ‘rasist’, ‘nazist’ og så videre. Disse som skriver at jeg skal drepes og faen veit.

Men inntil denne dama dør så vil hun fortsette fremstille det som om det er uenighet og kritikk som gjør meg irritert. Men uansett, det endrer ikke sannheten. Det er løgnene og alle de graverende karakteristikkene i innleggene hennes og i kommentarfeltet. Når jeg ikke liker det så blir jeg omtalt som en ‘lettkrenka middelaldrende mann som ikke tåler kritikk’.

Som jeg skrev tidligere i dag så ville hun nok fjerne diverse fra bloggen sin etterhvert når «strømmen» har vært innom, slik at hun fikk klikkene sine først.

Jeg fikk rett!! Slettet!!

Så kom bortforklaringen, og samme gamle visa, det vises til at jeg har hengt ut personer, men ikke at dette er i all hovedsak nettroll som bruker falske navn for å hetse bloggere og trolle i kommentarfelt. Hvordan kan jeg henge ut anonyme nettroll? Hvordan kan noen henge ut noen som er anonyme? Hun fremstiller at jeg kaller henne ting pga hennes politiske ståsted, men det er vel heller slik at jeg har kritisert nesten enhver person i partiet hun er medlem fordi jeg er fundamentalt uenig med alle disse i det kommunistpartiet som er i ferd med å bli overtatt av islam-supportere. Og det er heller ikke eneste politiske partiet og representanter jeg kritiserer. Har noen lest Bunny, hallo!! Det utelates også i sin helhet at det jeg sier er sant, at jeg forholder meg til sannheten. I skrivende stund beklager hun for å ikke bare ha tillatt men også vært med på, vært delaktig i homohets. Glemt tror hun det er, at dette er akkurat det samme som hun gjorde forrige gang. Lot ting stå til hun slettet det, slettet «bevisene», for så komme med samme (bort)forklaring som den gang.

Vel, ingenting blir slettet fra min blogg, ikke av meg ihvertfall, for det trengs ikke, jeg står for hva jeg selv skriver og anerkjenner, jeg slipper ikke gjennom slik dritt i bloggen min som hun gjør. Skinnhellig er jeg ikke, men så ærlig og rett fra levra en kan bli!

Riktig god natt 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

2 kommentarer

      1. Hva tenkte du at jeg skulle svare på sådan kommentar? Like barn leker best? Du fungerer litt mer som de du henger med her på blogg, Bien som lever og ånder for å trolle og hetse folk og Apen som slenger ut soperkommentarer og truer folk. Hva var det sistnevnte skrev til Vibbedille i bloggen din, at barna hennes skulle lide?! Yupp, dere er flotte altså, du og gjengen din, virkelig flotte 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg