Jeg er rapportert til Kripos!!

Det er virkelig ikke måte på hvor langt denne kjerringa strekker seg i sin galskap. En sjelden gang må man jo innom spamfilteret for å sjekke at der ikke er noen kommentarer som har havnet feil, og jaggu lå der ikke en kommentar fra Bien, min følgesvenn gjennom lang tid, hver dag hele tiden. Ikke nå lengre, for de kommentarene blir filtrert vekk og blokkert, men denne kom altså gjennom.

Vedkommede er helt desperat fordi jeg ikke får opp kommentarer eller responderer. Og da skyr hun ingen midler, hahaha.. tenke seg til, på LILLEJULAFTEN! Da er man ensom og bitter, stakkar.. har liksom ikke noe annet å gjøre enn å stalke bloggere 24/7, også skal jeg visstnok ha uttalt at 92% av hele den norske befolkning er idioter og hjernevasket.

Hvordan kom hun fram til det?

Her er innlegget: Jeg må le litt, ufint av meg men.. 🤪

Jeg merker meg at det tallet samsvarer med det som visstnok er andelsprosenten for covidvaksinerte her til lands, så da har jeg altså kalt flesteparten av mine lesere for idioter og hjernevasket? Snuppen min, mammaen min, familie og venner?

Eneste hjernevaskede idioten jeg kan komme på i dag er Bien, men det utgjør ikke 92%, men snarere 0%.

Jeg er en farlig kanin for det norske demokrati,  jeg er rapportert til Kripos for å tale imot vaksinepress, spise D og C-vitaminer og ha skarpe tenner og klør.

Hjelpes for en taper du er Bien 😂

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #vaksiner #boostere #korona #taper #patetisk #kripos #demokratiet #norge #bunnytrash

23 kommentarer
    1. Kripos er jo Norges nasjonale etterforskingsorgan for organisert og/eller alvorlig kriminalitet, så er jo helt feil etat å melde dine fiendtligstilte avsløringer ang. den nasjonale hjernekapasitet til! De må jo skjønne såpass at bevisstgjøring av folk i den hensikt at de skal innse hva som faktisk er sannheten utgjør trussel mot den løgnen de vil ha oss til å tro er ensbetydende med rikets sikkerhet skal til PST!
      Jeeze!.. 😛

              1. Nei, det gjør nok ingen.. jeg vet ikke hvordan hjelpe denne kvinnen uansett, bare synd å se at en kan sitte slik til alle døgnets tider, i høytider og i det hele tatt og bare komme med utidigheter og trusler direkte rettet mot noen.. jeg skjønner at folk ikke vil spleise på krans til min grav, men hva med å få seg en annen hobby enn ondsinnede ønsker rettet mot meg.. Skulle tro jeg var Josef Fritzl eller noe 😂

    2. Hei på deg! Utrolig å lese at du er innrapportert til Kripos for å ytre meninger. Jeg husker at jeg las det innlegget du linker til, og tenkte kun at dette er gode og friske meninger. Det er lov å mene. Men, noen er selvutnevnt meningspoliti for andre, åpenbart. I offentligheten er vi fratatt mange tidligere meningsplattformer, som debattlenker, i nettaviser, og jeg har aldri forstått hvorfor. Selv hadde jeg en registrert profil med tusenvis av innlegg, og likes i bøtter og spann. Men, det var tematikk vedrørende politikk og samfunn, og muligens noen med mer makt enn andre synes at meninger kan være problematisk når man ikke alltid er enig. Muligheten til å ytre seg ble altså borte. Det er en viktig demokratisk rettighet å få lov å mene i et demokratisk land, og du bruker din blogg til dette også. Selvsagt må man følge regelverk osv.
      Igjen, hva denne Bien har fått for seg er noe uforståelig for meg.
      Ha en fin dag!

      1. Denne Bien har drevet med stalking og forfølgelse i lang tid med utidige kommentarer. Det kan virke som hun ble desperat da jeg blokkerte henne fra kommentarfeltet. Men jeg må gratulere, hun er den eneste i historien som er blokkert fra Bunny Trash sitt kommentarfelt.

    3. Mangen desperate mennesker😀 Fortsett å skrive å ytre dine meninger, du er ikke alene verken om tankene dine eller å tenke selv. Noen må peke på galskapen – vi er mange som finner dagens situasjon svært tankevekkende ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg