Jeg er blitt tilbudt å arve 55+ millioner kroner!!


Fikk denne tilsendt i dag:

«Kjære Roger Endre Pettersen,

Jeg tilbyr vennskapet mitt og tror at du vil godta meg med et godt hjerte. Jeg ble presset til å kontakte deg og se hvordan vi best kan hjelpe hverandre. Jeg er Mr. wong feng, en bankoffiser her i Bangkok Thailand med United Oversea Bank (UOB). En borger i ditt land ved navn Allen Pettersen, som var i gullvirksomhet her i Bangkok, hadde et fast innskudd i banken min i 2007, verdsatt til 12 500 000,00 amerikanske dollar (tolv millioner fem hundre tusen amerikanske dollar) forfallsdatoen for dette innskuddet var sist 19. mars 2016. Dessverre var Allen blant ofrene i Air_Crash nylig i Russland som involverte seksti -to passasjerer i sentralregionen Rostov On Don.
Allen nevnte ikke Next of Kin / Heir da kontoen ble åpnet, og han var ikke gift og hadde ingen barn. Bankledelsen min vet ennå ikke om hans død. Jeg søker nå om ditt samarbeid for å presentere deg som Next of Kin / Arving til kontoen, siden du har det samme etternavnet hos ham og mitt hovedkontor i banken vil frigjøre kontoen til deg og vi deler pengene like, vennligst kontakt meg umiddelbart via min personlige e-postadresse hvis du er interessert.

Med vennlig hilsen,
Wong Feng
E -post: [email protected]

Jeg har ikke tenkt å svare, men hvis noen andre som heter Pettersen ønsker å sende en mail til mr. wong feng så er det bare å trå til – send meg gjerne en slant for tipset (Vipps til 99535909) 😜😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#millionarv #bunnytrash

8 kommentarer
      1. Helt klart, neida, som jeg skriver så kan noen andre gjerne arve dette, jeg hadde ikke visst hva jeg skulle med pengene. Den som kontakter mr. wong feng kan heller vippse meg en slant som takk for tippset 😜👍🏾

    1. 🤣🤣🤣 Får stadeg vekk slike e-poster om fjerne skyldfolk med etternavnet Vingen, som har gått bort, men då frå Amerika.
      Då ingen frå den sida av slekta emigrerte til Amerika, er det lite sannsynleg 🤣🤣🤣.
      Dei kunne i det minste gjort litt reserch, slik at dei kunne virka ein smule truverdege 🤣🤣🤣.

        1. Ja, det er direkte tragisk at nokon bit på dette, og liknande ting, som “kjærester” frå Nigeria. Det er jo direkte skremande at til og med høgt utdanna personar går på deisse bløffane.
          Det som er positivt, er at fleire og fleire står fram med at dei har vorte lurt.

          1. Jeg vet flere som er blitt lurt, og jeg vet om hoteller i feks Tunisia der de innfødte står klare i lobbyen når nye gjester kommer fra norden, for å forføre og lure, i dette tilfellet, kvinner for penger. Ei tidligere venninne falt for dette, vi prøvde å forklare henne virkeligheten, men da avsluttet hun vennskapet med oss. Hun gikk på en kraftig smell.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg