Jeg «dævver» av Doc&Dask!


Stadig oftere er jeg innom bloggen til kaffeelskeren Dask som egentlig ikke drikker så mye kaffe, men som gjør det likevel, haha, hyggelig dame som ikke er så selvhøytidelig og gjerne gir meg noen tips når det er noe jeg lurer på. Så var det jo Doc da som styrer med ting og tang i bakgrunnen. Han var jeg stor fan av i en tid jeg brukte se på TV. Den mannen der på fylla er et syn for seg selv 😂

Men uansett, uavhengig av Doc&Dask’ sin blogg, så kom jeg over dette bildet øverst ☝🏾 på et helt annet sted, og da lo jeg godt.

Det jeg derimot ikke lo så mye av var denne videoen under 👇🏾 som er fra Asker like her ved Drammen. Slik er det altså blitt 😢

Håper dere ser videoen. Håper dere tar til motmæle om galskapen og setter foten ned for disse tingene.

#labarnavære

Ellers kan jeg bare si at straks er 6. døgn i karantene snart gjennomført. Fremdeles ingen covid-symptomer. I morgen blir en fin dag, da skal vi kose vårsj her. God helg 😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#docogdask #doc #dask #fredag #helg #asker #mellomnes #mellomnesskole #olje #mdg #velferd #sol #sommer #labarnavære #drammen #blogg #video #youtube #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Hei igjen 😊☀️🌺👍🇳🇴

      For en gangs skyld mangler eg ord – har rett og slett ikke ord i mitt vokabular som eg kan bruke for å forklare hva eg mener og føler om dette 😡😡 hva kan man si til denne galskapen 😡
      Hva blir det neste – husarrest med fotlenke til de uvaksinerte…..😡😡

      Hilsen synskepeggy.

      1. Jeg kjenner voksne mennesker som har kraftige problemer med å få fremmedlegemer dyttet inn i åpningene sine, og nå ser vi dette i egne nabolag..

        Jeg har forresten husarrest fordi jeg er uvaksinert..

    2. 🤣🤣🤣 Det bilete av vaksina var ein skikkeleg innertier 🎯.
      Den videoen derimot, den gjorde meg fly forbanna 😡.
      Det var ikkje få lovbrot som vart forsøkt gjennomført der. Blant anna tvungen medisinsk testing på barn, utan foreldres/foresattes samtykke. Dette er brot på FNs barnekonvensjon, som Noreg har ratifisert, og brot på norsk lov.
      Eg vil kalla dette for grov uforstand i tjenesten, og er dermed grunnlag for avskjed. Det kjem naturlegvis ikkje til å skje, då det var i det “godes” tjeneste, og då er jo alt tillatt, og ingen må stå til rette for sine handlingar 😡.

      1. Doc&Dask er originale, ærlige og noe for seg selv, jeg heier på dem og tar en fest med dem anytime!! Når det gjelder videoen, så ja er der mye, blant annet at foreldrene faktisk eksponerer sitt barn på denne måten, men samtidig så mener jeg at overgrepet hvor de ønsker å tvinge i et friskt barn et fremmedlegeme, og håndteringen videre er så kontroversielt overgrep at det må settes fokus på. Dette skjer nå rett utenfor husdørene våre.

    3. Det verste er at vi tillater at galskapen fortsetter og fortsetter,vi er alle skyldige i det.
      Eg personlig merker en ny holdning hos folk generelt med en gang eg gir uttrykk for min skepsis til vaksinene,det nytter ikke å prøve å forklare mitt standpunkt,ingen vil høre.Eg tenker at sånn som dette vaksinekjøret har blitt så ender man opp med å måtte vaksineres jevnlig livet ut og da må man betale for den selv,da blir det de med penger som får og de uten penger får ikke – omtrent som med tannhelse.
      Eg mener fortsatt at det ser ut for at man blir vaksinert for noe og ikke mot noe.
      I dag hører man om en ny pandemi som er like om hjørnet,mer dødelig enn den pågående.
      Eg har selv blitt kastet i karantene to ganger og begge gangene etter beordring fra helsemyndighetene,så eg vet godt hvor kjedelig det er 😴
      Nå som du er i karantene må du ta deg tiden til å lese boka vidunderlige nye verden 👍
      Hilsen synskepeggy.

      1. Jeg ytrer meg i bloggen og sosiale media. Framover i det virkelige liv, blir jeg spurt om hvorfor jeg ikke vil ta disse vaksinene så kommer jeg til å svare «det vil tiden vise dere», ferdig snakka.

        Den boka skal jeg lese ganske snart, bare bli ferdig med Hadith.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg