Jeg blir rørt!

Det er vel ingen som nå ikke har fått med seg at det var julaften i går, og at det er første juledag i dag, hahaha.. vi er heldige som fikk et vennepar på besøk her. Det var veldig koselig og vi hadde det veldig moro.

Vi ser jo at omgangskretsen vår stadig er under endring pga pandemi og hysteri. De vi feiret juledager og sådan med i fjor, er ikke de samme i år. Slik blir det med nyttårsfeiring også, nye planer er laget.

Å lage tradisjoner med noen det skjer liksom ikke, man holder ikke sammen som man gjorde i «gamle dager». Vennskap har en helt ny mening i dagens samfunn. Men jeg er som jeg er, jeg avlyser ikke, jeg vender ikke ryggen til, jeg stiller opp, inntil det ikke er noe mer å stille opp for. Jeg er en god venn inntil vennskapet ikke er ønsket. Det er noe med hvordan man prioriterer og verdsetter vennskap. Vennskap som ikke verdsettes fra begge parter er ikke for meg.

Jeg tenker at å holde sammen er viktigere i dag enn noen gang, jeg setter veldig pris på de som har samme holdning om det.

Snuppen min og jeg har vært sammen i 15 år, og er vi i livet om 15 år til så er vi sammen enda da, vi tar 15 år til på strak arm, ingen problem. Det er få ting i livet man kan være hundre prosent sikker på, dette er en av de.

Det er godt å bli sett. Snuppen min ser meg. vi er ganske enige om verden, innehar samme holdninger om mye. Glade i mennesker og liker det sosiale. Vi har enkelte saker vi vi står på hver vår side, men vi respekterer det, selv om det kan være fortvilende også innimellom.

I går fikk jeg to smykker, kjeder, av snuppen min. Det er jo nok et bevis på at han vet hvem jeg er, hvordan jeg er, hva jeg liker. Det er veldig fint, for det er akkurat dét som er selve gaven, et sådan forhold. Ingen i livet her verdsetter jeg mer. Disse smykkene er rålekre, en ny kolleksjon designsmykker for menn. Snuppen min klarte ikke bestemme seg for hvilke av disse to han skulle kjøpe til meg, da hadde gullsmeden sagt til han «kjøp begge», og da gjorde snuppen min det. Jeg må si jeg liker den gullsmeden, hahaha..

De to ringene har jeg også fått fra min kjære, sist bursdag og forrige jul. Lot dem være med på bildene fordi dem matcher smykkene så godt. Nå er jeg blitt en sånn «bling-homo» 😂

Var mye fint under treet i år. Fikk blant annet kaffeglass fra Rosendahl Grand Cru, og Magnors rosa «Happy» champagneglass. De er lekre, hadde to, nå har jeg fire. En dag blir det seks. Det holder.

En annen ting på selve julaften som verdsettes høyt er den GRYXEN AWARD prisen. Altså meg fikk den største og beste prisen av alle over 20 prisene som ble delt ut av den beste juryen for prisutdeling for bloggere. Jeg ble rørt, helt sant. Men da mest av ordene til dommer og jury bak GRYXEN AWARDS, Gry Henriksen.

Gryende Gry og jeg har hatt mange dialoger da vi begge fører blogger som ikke handler om friluft, natur, interiør, mat, barn etc, men helt andre ting. Også har vi møttes da Gry i forbindelse med jobb var i Drammen og da kom på besøk til oss og vi skravla i timesvis, men det føltes ikke som timer. Hehe..

Gry ser mennesker bak bloggene, og hun ser meg, hvem jeg er og hva jeg står for. Slike mennesker gjør meg rørt. Å ta imot GRYXEN AWARD i kategori (les:) ÅRETS ÆRESPRIS 2021, det er en sinnsyk stor ære, så den er jeg stolt av og tillater meg å skryte av!

Videre mistet jeg jo nesten munn og mæle da jeg i formiddag logget inn på blogg og fikk øye på innlegget «Du er unik» skrevet av «LeneElisabeth». Og det skal jeg si deg Lene, du har helt rett, du har meg i ryggen, er det noe, hva som helst, bare spør, bare si ifra. Slike mennesker som deg gjør jeg alt for!

Tusen takk gode mennesker, jeg elsker dere ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vennskap #forhold #kjærlighet #bloggere #gryende #gryhenriksen #gryxenawards #magnor #gryxen #award #pris #rosendahl #åretsærespris #happy #leneelisabeth #julestemning #jul #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg