Jeg blir jo SÅÅÅ glad!!!

I dag sa det ‘pling’ på mobilen min, det var en SMS fra Bring. Så gikk det en liten stund, så sa det ‘pling’, det var en email fra Bring. Jeg kunne hente pakke på nærmeste Extra-butikk. Jeg til å gjøre det som gjøres måtte her hjemme, lufte jentene vaske gulv og stelle litt klart til vorspiel her i kveld. Så var det full fart til Extra og kjøpe noe snacks, blandevann og hente denne pakken.

Jeg blir jo SÅÅÅ glad når jeg åpner disse pakkene. Denne gang var det et dobbelt vinyl-album fra Madonna. Fra turneen «The Rebel Heart Tour» som var en konsert-turné hun foretok i 2015-2016 etter hun ga ut albumet «Rebel Heart» (utrolig bra album). Det var 82 konserter til sammen, alle fullstendig utsolgt, en enerom suksess (som alltid). Jeg reiste rundt til 5 av disse konsertene. Det var kjempemoro, så da var det like greit at hun ikke kom hit til Norge.

Etter turneen var over ga hun ut dette konsert-albumet, men da bare på CD, DVD og Blu-Ray. Nå først har hun gitt det ut på Vinyl. Dette i limited edition/begrenset opplag. Og selvsagt måtte jeg ha et eksemplar. Jeg er jo verdens nummer 1 Madonna fan!!

Nylig ga Madonna også ut et nytt remix samlealbum med oppgradert lyd og versjoner av hennes 50 nummer 1 Club Hits!! I love it!! Sjekk DETTE!!

Har du noen artister eller band du er fanatisk fan av og samler på alt du kommer over? Eller en annen hobby eller noe som bare har «spunnet helt ut av kontroll»? Hehe.. 😜 Fortell!!


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #rebelhearttour #rebelheart #vinyl #hobby #fanatisme #dronning #bunny #bunnytrash

11 kommentarer
    1. Denne vesle bokormen kunne jo gasset seg på biblioteket, men neida. Bøkene skal helst bo her – og det er det mange som gjør 😊.

      Ha koselig kveld !

        1. Mine har eget rom. Bortsett fra kokebøkene på kjøkkenet. Og favorittene i stua. De som aldri kom lenger enn ned i trappegangen, og ja – de som har jobb som interiørdetaljer 🤪

    2. Hmmm – har nok ikke noe som har kommet helt ut av kontroll tror jeg….. det må i så fall være bruken av bobilen da – den er jo helt ute av kontroll……! Null helger hjemme fra slutten av mars til nå er vel kanskje å overdrive??????

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg