Japansk SEX!


Et japansk par hadde en opphetet diskusjon angående sex.

Mannen startet med å si: «Sukitai, mujotato» og kona svarte; «Kokotawaii!! Motijto janatawa!». Mannen svarte sint; «Yoko takato aw anji!»

Kona ba på sine knær, desperat; «Mimi nakamato thinkhoto!» Mannen skreik så tilbake; «Tappapatour nia mjuaa Tim Kinjoo!!».

Nå vil jeg bare påpeke at det faktisk er helt utrolig at du har lest alt dette, du kan jo tilsynelatende ikke et ord japansk! Langt mindre en setning!

Bare man nevner ordet SEX så leser dere jo alt mulig. Dere kunne alle trengt å oppsøke hjelp. Noen ganger blir jeg seriøst skikkelig alvorlig bekymret for dere.. 😂😂😂


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#japansk #sex #japan #sarkasme #språk #humor #bunnytrash

8 kommentarer
    1. 🤩🤩🤩😂

      Hehehe…
      Eg tror du har et poeng her,blir ikke forskrekket om du velter mr.topplassering ned fra tronen no 😂

      Hilsen synskepeggy.

      1. Nei det skjer ikke, det vil jeg ikke! Vært der før! Da kommer bare kjerringa med sin glimrende penn, gjemt bak «satire» og fremstiller meg som en pervers frik eller noe 😂

    2. Ja,eg glemte den glimrende «satiriske» pennen,som jo er t tåketeppe for noe langt mer alvorlig og for ikke å snakke om hvis du blei utsatt for samme syke besettelse som en viss annen blogger 😳 men sett fra en positiv side,så kunne det skjedd at du plutselig blei oppringt privat fra selveste «satirikeren» selv som ønsket å legge seg flat – men ikke før lesertallene hadde skutt i været og etter x-antall innlegg der satirikeren vrir og vender på alt du skriver – i negativ retning.
      Ja,eg er enig,ingen ønsker å fremprovosere den type «satire» bare fordi om man havner på førsteplass på topplista.Eg vil si at det er ikke verdt det,særlig om det viser seg at «satirikeren» også klatrer oppover.»Satirikeren» er jo generelt svært opptatt av den blogglista…
      Hilsen synskepeggy.

      1. Satire! Hahaha.. jeg skrev først sarkasme, rettet på nå 😂😂😂 det er en besettelse på den blogglista, får stadig høre jeg er nevnt, men klikker ikke inn der. Andre bloggere som nevner meg bruker jeg dele innleggene til på min egen side. Takk for påminnelsen, har nå lagt frem en «lapp» om å dele et par innlegg fra Vibbedille snart 👍🏾

    3. Du må nu skrive mer om sex. Jeg husker fortsatt “fartsdumpen” innlegget ditt. Den går ikke ut av hodet du vet og gir meg rare tanker 😛

      Hvordan legger du til musikk til bildene dine btw?

      1. Hahaha.. det var da jeg svarte at jeg hadde blitt aseksuell 😂😂😂

        Musikk til bilder… du mener musikkvideoene? Jeg henter dem på youtube, jeg kopierer link på youtube og legger linken inn i innlegget så blir det video i innlegget 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg