Jævla drittblogg!!

Jeg tok meg i å le høyt i går da jeg etter å ha kommentert i et kommentarfelt hos «Gryende» hvor hun skriver om «ondskapens uttrykksformer» (ironisk nok) og jeg da fikk en «spesiell» kommentar fra en av «hennes» lesere tilbake.

I et par år nå har jeg daglig fått kommentarer av en leser som utelukkende viser sin misnøye til hva jeg skriver om. Ytrer at jeg drifter en ‘jævla drittblogg’. Hele veien har jeg vært høflig nok til å svare og på en måte sette pris på «tilbakemeldingene».

Helt til nå sist sommer da vedkommende begynte å bruke forskjellige pseudonymer utenom det vanlige «nicket» som hadde vært brukt all den tid.

Vedkommende trådte da over en grense som gikk fra å vise misnøye og det å konstant være utidig, til å bli en trakasserende person som blandet seg i mine familieanliggender og ønsket meg syk og død av covid. Derfra satte jeg så innstillingene på bloggen slik at kommentarene fra den kanten går ulest i søppelkassen der de tilhører.

Vedkommende reagerte sterkt på dette og truet med å sabotere meg, for så å skrive kommentarer til meg i andres kommentarfelt. Jeg har bitt meg merke i at en del medbloggere ikke ser den biten, at her har man med en stalker å gjøre. En psykisk ustabil person, borderline personlighetsforstyrrelse som bedriver noe en annen medblogger beskrev som ‘psykisk vold’.

Jeg lar meg ikke affektere mer av dette enn at jeg tenker mitt om vedkommende, for hvis dere leser innlegget til Gry så ramser hun opp alle personlighetstrekkene som denne personen viser. Så jeg får ikke gjort noe med det. Som Gry skriver så gjelder dette to prosent av befolkningen, altså to av hundre er bare slik.

Jeg har vært på synkende skip i storm og overlevd, bokstavelig talt, jeg har blitt gjengoverfalt, stått med kniven mot strupen, blitt kidnappet og stengt inne i en kjeller full av sprengstoff, jeg har vært seksuelt misbrukt og voldtatt av systemet, jeg har vært narkoman og blitt forsøkt drept flere ganger.

Her er jeg like fullt – og jeg må le, for det er så morsomt er at min stalker skriver at hin er innom bloggen min flere ganger daglig. For er det noe alle vet, så er det at jeg setter pris på klikkene.

Så tusen takk for at du og du og du og dere leser, og velkommen igjen 😜😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#stalker #bunny #bunnytrash

18 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺🇳🇴
      Ikke for å være påståelig,men den der stalkerhistorien din høres merkelig kjent ut fra da eg selv hadde blogg på blogg.no,eg kan innrømme så pass mye at eg fra tid til annen tar meg selv i å tenke at dette kan være samme person – nevner ikke navn og nr.her da eg ikke vil kaste bensin på bålet 🤔😳 Du vil uansett forstå om eg er inne på noe ut fra reaksjoner du evt.vil få no 🧐
      Hilsen synskepeggy.

    2. Jeg la merke til den kommentaren du nevner her…og tenkte “jøss…koffer les du bloggen hans flere ganger for dag, da??” For den personen må jo nesten bo på bloggen din, for å kunne komme med et sånt utsagn.. Jaddah!!

      1. Har bodd på bloggen min i nærmere to år. Hele pandemien har vært sådanne «angrep» som Gry beskriver i nettopp dét innlegget. Var jo derfor det ble så ironisk himla morsomt – og jeg setter pris på klikkene, jeg er helt ærlig på det, må gjerne klikke innom dobbelt så mye for min del 😜

    3. Jeg tar meg i å undres…. Vil ikke kalle det noe ønske om å forstå – men hva får noen egentlig ut av å stadig oppsøke det de mener så mye negativt om ?

      Livet kan da jaggu være tøft nok som det er, om ikke jeg på egen hånd skal psyke meg ned, i tillegg til å rette irritasjonen utover så andre kan plages litt også 🙄.

      Godt du mest klarer å le, selv om det neppe alltid er like gøyalt. God 🤗, keep it up ❣️

      1. Ja nei, det er jo ikke morsomt når det blir så ondskapsfullt som det ble og stadige forsøk på å sabotere. Det morsomme er jo hvordan en person kan plage seg selv så mye med meg, altså vi snakker alle døgnets tider og julaften og hva det måtte være. Min dyriske tiltrekningskraft overgår jo selveste Tor og hans evne til å lage lyn. Sånn er det å være uimotståelig..

        1. 🤣🤣🤣 sorry ass, men jeg har null erfaring med å inneha sånn tiltrekningskraft. Kjenner jeg føler litt med dere som bærer den byrden 🙃😉🤪

          1. Alt har sine baksider, ingen tvil om dét, men jeg tenker det er bedre å være den som andre blir tiltrukket av, enn den som er så frastøtende i sin egen adferd. Drukner nok i sin egen bitterhet en dag skal du se, og da får hin det nok bedre med seg selv håper jeg.

    4. Noen bare hadde en dårlig dag. Jeg har også dårlig dag- mensen, mannen er på jobb, valentines og jeg får kviser av sjokolade og det regner kattunger her. og ja, du irriterte meg med kommentar om pannekaker. bruuuuh Bunny. Nå skal jeg gå og skrive noe dritt hos deg 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg