Ja vi elsker Camping – endelig overstått!


For noen uker siden begynte meldingene å komme fra folk som har sett snuppen min og meg på TV. I serien «Ja vi elsker Camping». Sist i går var det flere som bemerket at de har sett dette.


Det har seg slik at sommeren 2019 ble vi invitert av en bekjent til å komme ut på Rampton Camping rett utenfor Drammen for å feire Pride og være med på TV-innspilling. Etter innspillingen har vi egentlig angret litt på at vi ble med, og da vi egentlig hadde slått oss til ro med at sesongen muligens hadde blitt kansellert, så dukket det plutselig opp. Vi trodde ikke det skulle bli noe av da det er nesten to år siden innspilling. Det skulle vel egentlig vært vist på TV i fjor.

Vi ble også forespeilet at filmingen denne dagen ville gå over to episoder. Slik ble det ikke. Nå har jeg nettopp sett den episoden vi er med i, og jeg overlever. Det praktisk talt alt er klippet vekk. Dialoger, drikking, skåling, intervju, det meste er klippet bort. Produksjonen kunne brukt mye for å lage TV, men det gjorde de ikke. Jeg skjønner ikke at folk ser på dette, for det er jo skikkelig dårlige greier. Eller.. Snefrid og Erik er jo morsomme da.

Vi ble ikke fremstilt på en måte som vi fryktet. Vi er bare oss, tilstede. Basse som vi besøkte på Rampton Camping er ikke så mye med selv la jeg merke til. Så kanskje derfor de brukte så lite materiale, kanskje de fant ut at Basse ikke passer inn i serien og at de ikke vil bruke han mer? Nå snakker vi sesong 5. Hver sesong er på 12 episoder, og Basse er bare med i to episoder. Episode 10 og 11. Det er i episode 11 snuppen min og jeg også er med.


I episoden blir vi framstilt som gode venner av Basse, men sannheten er at vi har bare møtt han to ganger før denne innspillingen. Med flere års mellomrom. Etter innspillingen har vi møtt han én gang. Så å si at vi er gode venner er å ta det litt langt. Mine venner er mine venner, Basse er en tilfeldig bekjent.


Basse spurte oss om vi ville være med på dette fordi vi bor relativt nært campingen, fordi vi er homofile og han skulle lage Pride-party på campingplassen. For at det skulle bli Pride trengte han flere homofile enn bare seg selv. Så der kom snuppen min og jeg inn i bildet. Folk på campingen ble overrasket, for de trodde at vi var innleid og betalt for å være der. Det sier jo litt.


Ja, så nå har jeg sett dette, og som sagt jeg overlever. Det at jeg var nesten 30 kilo tyngre den gang enn jeg er nå ser ikke mye bra ut. Jeg var feit faktisk. Og snuppen min har også forandret seg mye siden den gang. Men det som var verst faktisk var å høre min egen stemme. Grusomt. Men det var heldigvis ikke mye. Nå har siste episode nylig vært, og snart går hele «Ja vi elsker Camping» sesong 5 snart i glemmeboken. Og livet fortsetter som før. Jada…. dette nederste bildet ble tatt i går og viser hvordan vi ser ut nå. Betydelig forandring som dere ser. Takk for titten!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#javielskercamping #pride #rampton

6 kommentarer
    1. Hei igjen 😊👍🏻

      Det er flotte bilder dette 😊
      Kan nevne en litt morsom ting her,
      Arne og Bernadetta Myhre er jo som ikoner å regne på Montebello Camping,de er svært hyggelige folk.Sihi Tzuen deres Boris er pappa til det første valpekullet til tispen min Luca.Boris bodde hos oss hele påsken i 2016 og vi trodde at hudene skulle ordne seg selv,men sånn gikk det ikke,de måtte få litt hjelp av veterinær.Resultatet blei 7 nydelige valper som alle fikk fantastiske nye hjem og eiere.

      Eg savner å være sosial nå når eg ser de koselige bildene dine,spesielt savner eg mine søsken og nieser og nevøer.
      Min datter,mitt barnebarn og min svigersønn får eg heldigvis treffe ofte da de regnes som min kohort,skal forresten være barnevakt for barnebarnet fra i dag til i morgen da foreldrene jobber i påsken og eg gleder meg til han kommer ganske snart nå.
      God påske 🌺🌼☀️
      🌼Hilsen synskepeggy.

      1. Hunder er fantastiske. Hadde menneskers kjærlighet vært på nivå med hunders så hadde verden vært mye bedre sted å leve. Kos deg masse med barnebarnet 😘

    2. Dagens tv-tid her hjemme gikk av en eller annen grunn til “ja vi elsker camping” sesong 5 episode 11. 😁 må bare presisere at du og snuppen fortsatt holder dere godt på favorittlisten min over favorittpar! Dere er fine (jada. Dere er kule også!). 😁 god helg til dere🌹🌹🌹

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg