Ja til livet – sol, strand og mer idyll!

Snuppen min og jeg bare måtte dra tilbake til nabobyen igjen i dag, Som jeg nevnte i går så er dette stedet som en magisk perle å regne. Kunne gjerne tatt inn på hotell der, men nå er det jo slik at vi er superfornøyd med å bo på det hotellet vi bor på nå, helt ved stranden, med balkongutsikt utover havet. Faktisk ligger vi i sengen og ser utover. Utrolig digg seng også må nevnes. Neida, så da tar vi heller bussen, den raser avgårde, går utrolig fort, og det koster ikke mer enn 12-13 kroner så 😜

Nå skal vi snart gjøre oss klare for en tur til «La Petite», riktig god fredagskveld alle sammen 😜🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ferie #reise #strand #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Ser ikke så dumt ut der du befinner deg 😀 Her er det vel 10 grader nå… Men regner i alle fall ikke.. Og jeg har TRENT!! Igjen!! Slå DEN du! 😀 Kos deg videre du 🙂

      1. Slå den, jeg fastet og trente av meg 30 kilo. Litt opp i ferien, men det forsvinner vel på treningsstudio etter ferien. Du er flink Frodith, stå på!! 🥰

      1. Bildet yter ikke ringen rettferdighet, veldig fornøyd. Eneste materielle fra denne turen, ellers har det vært god mat, drikke, strender.. slike ting 😜 ikke noe shopping.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg