JA TIL ANTI-WOKE PRIDE!!

I vel to år satt jeg som nestleder i styret for den gang LLH Buskerud. Altså Landsforeningen for Lesbiske og homofile. Det var i den tid at navnet ble skiftet til LHBT som forsovet var greit da det kun handlet om å ta inn bifile og transpersoner i navnet da de alltid har vært en del av miljøet. Etter dette har nye bokstaver kommet og til slutt med en pluss (+). Her i Norge tror jeg det heter LHBTQ+, mens i andre land, for eksempel USA er det langt flere bokstaver og jeg vet ikke hva halvparten betyr. Jeg orker heller ikke sette meg inn i det, for mye av det blir likevel for tullete for meg. Men den plussen (+) er der. Og den reagerer jeg på, hva betyr den plussen? Jeg skrev et innlegg om det for ikke så lenge siden.

Link: «Hva er pluss?»

Etter min tid som nestleder i Buskerud og skifte av navn på landsforeningen for homofile osv til foreningen FRI har jeg ikke hatt noe med organisasjonen å gjøre. Ikke medlem en gang. I fjor skulle det arrangeres Pride her i Drammen og det ble spurt etter frivillige. Snuppen min og jeg meldte oss til å hjelpe til. Da ble vi også med i en Facebook-gruppe for de frivillige i Drammen. I gruppen lager styret presentasjoner av de frivillige. Så popper det opp i gruppa hvem man er, en presentasjon, noe sånt som dette:

Navn: Hans Hansen

Yrke: Sykepleier

Legning: homofil

Pronomen: han

Hva faen? Hvem presenterer seg slik? Gjør du? Jeg hilser ikke på folk og sier «hei, jeg er en homofil han». Jeg bruker si navnet mitt, «hei, jeg heter..». Saken er at ifølge disse folka så er jeg ikke mann lengre, jeg er noe som kalles cis-mann (ikke spør), og pronomen kan man velge ut fra «hva man identifiserer seg som». Så jeg kan altså være vi eller dere. Fucking confusing! Altså, folk må bare identifisere seg som dem vil, haha.. men at dette skal være etikette og påprakkes andre.. hjelpes!! Og det stoppet ikke der.

Paraden i Drammen i fjor var en liten parade og hadde kun én flåte. Dere vet en sånn lastebil hvor det spilles musikk og voksne folk i regnbuens farger danser og kaster glitter på publikum. Leder for prosjektet besørget at på denne flåten var det ikke voksne i det hele tatt, bare mindreårige barn. Paraden var en nedtur, det handlet ikke om homokamp og retten til å være seg selv, det handlet om indoktrinering og å presse på folk masse greier man ikke skjønner noe av. Det verste er at folk står og heier frem noe de ikke vet hva er. De har ingen anelse om hva som foregår.

Nå siste dagene har det poppet opp fra flere kanter informasjon fra Danmark. Noe jeg kanskje kan stille meg bak, og jeg håper en søsterorganisasjon vil oppstå her til lands.

Foreningen Dansk Regnbueråd har blitt etablert i Danmark i år av en gruppe homofile, lesbiske og transpersoner som sier de «lenge har følt en økende bekymring over innflytelsen av ekstrem kjønnsaktivisme».

De forteller om hva de har sett og opplever og hvorfor de har etablert denne nye organisasjonen. De sier at «det har oppstått en alvorlig, eksistensiell trussel mot oss alle, og mot den fortsatte velviljen til lesbiske, homofile, bifile og transpersoner. LHBT-verdenen har, katastrofalt blitt til en indoktrinerende ideologi med kjønnsekstremisme som de siste årene har angrepet alt fra rettighetene til biologiske kvinner, til barnas mentale velvære».

Foreningen Dansk Regnbueråd er sterkt kritisk til LGBT+ Danmark, landets største og eldste skeive organisasjon. Dansk Regnbueråd mener det bare finnes to kjønn og omtaler seg selv som «et tverrpolitisk, anti-woke alternativ til LGBT+ Danmark».

I Dansk Regnbueråds vedtekter står det blant annet at de ikke ønsker at barn under 18 år skal behandles med pubertetsblokkere og at kjønnsdysfori igjen skal anerkjennes som en diagnose. De mener også at transkvinner ikke skal tillates å konkurrere i kvinneidretten og at «kun biologiske kvinner» skal ha «adgang til deres safe zones, for eksempel toaletter, omkledningsrom, krisesentre og fengsler.»

Ja nå snakker vi. Få alt dette tullet vekk fra Pride og la Pride være det det opprinnelig handlet om. En markering for likeverd og aksept, en bevegelse for retten til at voksne samtykkende mennesker skal kunne være seg selv og elske den man elsker, uten hat og diskriminering. Punktum finale, ferdig snakka!

Kampen mot denne «politisk korrekte», dypt intolerante ideologien vil bli den neste store verdikampen, sier formann i denne nye organisasjonen i Danmark. «Det er kun to kjønn. Det er et faktum. Og det burde være helt ukontroversielt å si» sies det i en video de har publisert på Dansk Regnbueråds Facebookside.

I et innlegg på samme Facebook-side opplyses det at medlemmene er «borgerlige/konservative/liberale», «binære og anerkjenner kun to kjønn», «tilhengere av en 18-års grense for juridisk/fysisk kjønnsskifte» og er «islamkritiske».

Nå vet jeg ikke så mye mer om organisasjonen enda, men her virker det på meg som noen som har beholdt vettet har stanset opp og tenkt over hva som har skjedd med Pride. Hvordan giftige organisasjoner og aktører har overtatt det hele og utnytter bevegelsen med indoktrinering for en egen agenda. Jeg håper snarest det blir opprettet en søsterorganisasjon til Dansk Regnbueråd her i Norge og at folk her til lands lar seg opplyse om hva foreninger som FRI faktisk driver med og får reversert og stanset opp dette tullet som foregår.

Vær klar over at det er i all hovedsak interesseorganisasjoner verden over som utformer Pride. Det er deres viktigste verktøy i å påvirke storsamfunnet og synliggjøre sin politikk. Homofiles kamp mot diskriminering (som er hva Pride egentlig handler om), utgjør bare en liten del i programmet deres.

På åpningsfesten til Oslopride inviteres man til «en dyp, bløt, varm og våt tilstand». Disse organisasjonene som har infiltrert Pride gir råd til arrangement av sexfester. De bruker Pride som talerør for dem som selger sex. De løfter fram chemsex (det å kombinere sex med illegale rusmidler). De ønsker polygami velkommen, forsøker få pedofili anerkjent og akseptert som legning, og de presser skoler og barnehager til å innføre Pride, og det arrangeres dragshow for barn. Altså, nå må det sies at dragshow er kunst- og underholdning og ikke så ille som mange skal ha det til. Men jeg mener at barn skal holdes utenfor Pride da dette er seksualisert. Det kommer vi ikke forbi, da er ganske enkelt ikke dette for små barn, la de være barn.

Les gjerne: «Some people are gay, get over it!»

Sender en takk til Dansk Regnbueråd, stå på!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#pride #propaganda #danskregnbueråd #kjærlighet #bunnytrash #bunny

5 kommentarer
    1. Ja her falt jeg litt av selv om jeg leste flere ganger. Tydeligvis en hengemyr av mye. I all enkelhet mener jeg at folk må bli respektert for hva de er og alle er like mye verdt, uansett hvem man velger å elske.
      Men dessverre er noen født i feil kropp, tvekjønnede hvor det tas en avgjørelse rett etter fødselen og kaller barnet pike. Antar at slike inngrep/overgrep? nå for tiden blir journalført, siden tiltak for korrigering starter tidlig nå. Tenker mange transpersoner som ikke er helt unge kunne hatt et mye lettere og bedre liv om den hadde vist hva og hvorfor, og fått hjelp.

      1. Har ikke noen tro på at små barn vet om de er født i feil kropp. Synes vi voksne heller kan være flinkere å bygge selvbildet til barn og lære seg å akseptere seg selv som man er. Å klippe vekk snoppen for å lage en vagina tenker jeg er for dramatisk til å la et barn avgjøre. Hvis man ikke kan røyke eller drikke før man er 18, så..

      2. Hva er det som er født i feil kropp egentlig? Er det en sjel? Ånden? Essensen? En person?
        For en latterlig påstand. Man har den kroppen man har. Å «behandle» den med hormoner som gjør en både steril og i ustand til å nyte en orgasme er jo i beste fall det du foreslår, men om man går kirurgisk til verks så er det lemlestelse av kjønn og bryster i verste fall. Les deg opp om hvordan et såkalt «kjønnsskifte» foregår. Mildt sagt sjokkerende. Og det vil du at skal gjøres mot BARN? Fordi velmenende voksne tror noe så latterlig som at man kan bli «født i feil kropp», så skal dette tillates?
        Tvekjønnede har en medisinsk diagnose som ikke har noe som helst med kjønnsdysphori å gjøre.

    2. Heia deg. Jeg håper og ber om at det må komme en lik forening i Norge. Som heterofil kvinne, er folk døve for min røst. Stå på! Du har masse støtte fra meg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg