It Ain’t Over ’til It’s Over!

«It Ain’t Over ’til It’s Over» er en sang skrevet, produsert og fremført av Lenny Kravitz for hans andre studioalbum «Mama Said». Denne låten ble albumets andre singel utgitt i juni 1991.

Låten er en mid-tempo ballade musikalsk inspirert av Earth, Wind & Fire. Dette er Kravitz sin mest suksessrike singel på den amerikanske hitlisten til dags dato. Den oppnådde en respektiv 2-plass, noe den også gjorde i Canada. Den var også populær i Storbritannia, hvor den nådde plass nr. 11 på hitlisten. Den nådde 21-plass i Sverige, i Norge aner jeg ikke, men den var populær!

En hendelse tidligere i dag fikk meg til å tenke på setningen «It Ain’t Over ’til It’s Over», og det sier jeg bare, folk som opptrer dårlig, leverer ondsinnede løgner og forteller eventyr må aldri tro at slik adferd er noe en kan bedrive uten konsekvenser. Enhver handling en gjør får konsekvenser. Enkelte er bare for dumme til å skjønne det. Ikke ta meg på ordet, bare vent å se. «It Ain’t Over ’til It’s Over».

Anyways, 6. november 1990 ga Madonna ut megahiten «Justify my love» som første singel fra samlealbumet «The Immaculate Collection» som ble gitt ut én uke senere. Låten laget hun sammen med Lenny Kravitz, og dette gjorde at jeg ble mer oppmerksom på han.

Jeg hadde hørt noe musikk med han tidligere, men jeg var ikke hélt der. «It Ain’t Over ’til It’s Over» var den første låten av Lenny Kravitz som jeg virkelig likte, den står enda den dag i dag som min favorittlåt av han. Lenny Kravitz er enda aktiv musiker i dag, men min favorittperiode var fra den dagen denne singelen ble gitt ut i juni 1991 og til og med albumet «5» som han ga ut i mai 1998.

Linkene over 👆🏽 er til de respektive låtene og albumene på Spotify. Legger ved videoene til «Justify my love» og «It Ain’t Over ’til It’s Over» under 👇🏽 her. Håper dere liker 🥰


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#karma #itaintovertilitsover #lennykravitz #mamasaid #madonna #justifymylove #theimmaculatecollection #5 #bunny #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg