Irrelevant

I dag har jeg fått «ånden» fullstendig over meg, jeg vet ikke helt hva som skjedde, men nå har jeg ryddet og vasket i alle kjøkkenskapene. Kastet gammelt krydder og andre ubrukelige ting, sortert masse rot.

Jeg har skrapet is i storfryseren og sortert der også, fått system over maten, der er fisk, der er kjøttdeig, der er diverse kjøtt, der er grønnsaker og så videre, alt på sin plass, hehe.. har vært sløv med systemet en tid. Jeg har vasket kopper og vasket klær, feid gulv, bedrevet litt smårydding hist og her, fylt opp med eggeskall og jord til tomatene og andre fruktplanter på balkongen. Hellige kaninmåne jeg har holdt på i timesvis, så nå tenker jeg at jeg må gi meg.

Det har vært helt nydelig vær, og jeg stort sett bare inne her har vært, unntatt lufteturene med jentene, selvfølgelig. De skal ha én tur til så er det kveld. Snuppen min er på vei hjem og har med seg ferdigmat, altså ferdig laget, ikke noe halvfabrikater fra kjøledisken på Rema. Spennende hva det er, yumm, yumm.. tipper sushi, men håper egentlig det er noe varmt indisk, elle kanskje kebab. Turen med jentene får bli etter vi har spist!

At det plutselig har gått mange timer på en lekende lett måte har mye med musikken å gjøre. Jeg satte på anlegget og Madonnas helt nye remix-album «Finally enough love», og da var jeg i gang. Digg sound på det albumet, og kule «nye» versjoner av gamle klassikere som «Like a prayer», «Vogue», «Frozen» og «Hung up». Mine favoritter akkurat nå er «Music», «Girl Gone Wild» og «Living for Love». Gir en helt herlig feeling, og gjør husarbeidet unna, tydeligvis.

Når musikk først er nevnt så oppdaget jeg i dag at P!nk har gitt ut en ny singel, den kom ut i går og heter «Irrelevant». P!nk er helt rå og lager alltid kul musikk. Har vært noen ganger på hennes konserter, ikke så mange som jeg har vært på Madonnas konserter, men nonetheless.. anbefales!!

Denne nye låten til P!nk er også kul. Den har en tydelig politisk statement uten at jeg har satt meg helt inn i teksten ennå, men ut fra jeg fikk med meg så er her definitivt noe som omhandler abortlovene i USA, homofiles rettigheter, og mest merker en at dette handler om kvinners rettigheter. Hør «Irrelevant»!! Alle titler nevnt i dette innlegget er direktelinker til Spotify. Under her legger jeg også ved P!nks «Irrelevant» på YouTube.

Ha en fantastisk kveld 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pink #irrelevant #madonna #finallyenoughlove #music #musikk #bunny #bunnytrash

25 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌹🇳🇴👍
      Dette innlegget er ikke irrelevant for meg,for husk : «alle dagene som kom og gikk,lite visste eg at det var livet» 🌹
      Ha en god helg,Bunnytrash 🐾🐾🦜🥂
      Hilsen synskepeggy.

      1. Nåvel då flink har jeg vel ikke vært, dette er på overtid, hehe.. det er noe med å få ånden over seg. Hadde det ikke vært for bra musikk så hadde det sett skamfullt jævlig ut her 😂

    2. Kjekt å få rydda litt..sist jeg rydda i krydderskuffen fant jeg vel ca 25 pakker med helpepper (alltid usikker på om jeg har når jeg er i butikken..hehe.. ) Kjenner ikke så godt musikken til Pink..men har sikkert hørt noe på radio..og har jo selvsagt hørt om Pink ! Håper det blei noe god mat.. regner med det 🙂

      1. Gå inn på Spotify, YouTube eller noe, så spiller du «Just give me a reason» med P!nk, og så sender du meg ei melding etterpå med tilbakemelding 😜

        1. Da gjorde jeg det.. Den har jeg jo hørt før og den er kjempefin..visste bare ikke at det var Pink..nå vet jeg det ..før høre litt mer på henne tror jeg 🙂

    3. Kjenner jeg må ta meg sammmen og gjøre noe husarbeid og sånt i løpet av sommeren jeg også 😀 Men NÅ er det ferietur så jeg får (heldigvis) ikke gjort noe 😀

    4. 👍 Tommel opp for deg 😊.
      Slike ryddedagar tek ein alt for skjeldan.
      Hadde opprydding i storefrysen for litt sidan, og plutseleg vart der god plass 😜.
      Og snart verte der enda betre plass, for då skal fleire års rabarbrahaust pressast til drikke 🤣. Burde jo tatt det år for år, men det skal liksom sparast på til rabarbragraut, som aldreg verte laga. Så i år har eg gjordt meg hard, og bestemt at alt går i pressa 😊.
      God helg 😊, og godt jobba 👍.

    5. Kjekt å rydde..God morgen forresten…
      Må lissom dra i det hele tida, blir fort mye og rot og ting som skal kastes og sorteres vekk..
      I fryseren min har jeg kjøpt flere slike mellomstore bokser med lokk fra Europris..Føler at jeg har mer oversikt da!
      Man legger ting i system da og tar opp hele boksen og tar det man trenger. Vanskelig å ha oversikt i frysere som er en brønn!
      I dag skal jeg på konsert med Melissa Horn og Lars Winnerbäck her i byen. Det blir gøy!

      1. God morgen, sikkert samme boksene som jeg kikka på for ikke så alt for lenge siden da de hadde et tilbud gående, men på daværende tidspunkt passer det ikke. Kos deg masse med Melissa Horn og han derre Lars 😜👍🏾 Riktig god helg til deg!!

    6. Det er herlig etter slike ryddedager, når man føler at man har fått gjort mye og ting er “på stell” 😀
      Fin låt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg