Insektsfri blogg!

Det er litt sånn overalt, mennesker som ikke tør, eller velger å ikke ytre seg i det offentlige rom fordi man ikke orker hatefulle ‘motkommentarer’ fra mennesker som ikke har bedre å foreta seg. Det skjer stadig oftere at jeg får meldinger fra folk i innboksen min, og det er hyggelig, at selv om mange velger å ikke ta diskusjonen, så følger de likevel med. Jeg bare håper at disse ikke tier når det blir viktig, for det vil komme en dag snart at Norge vil ‘stå i brann’. Folk lar ting skure og gå, man lar ting fare, man ignorerer og fortrenger, istedet for å stå opp mot samfunnsproblemene. Det vil få konsekvenser, og det må man ta på egen kappe. Ting forsvinner ikke, ting blir ikke borte om man later som. Eneste er er ytringsfriheten, majoriteten i Norge ser ut til å ikke skjønne hvor viktig ytringsfriheten er. Jeg har ikke barn, jeg har ingen arvinger, ingen etterkommere som skal leve videre etter vi har ødelagt landet, islamisert det, så min samvittighet er blank og skinnende ren.

I går fikk jeg denne meldingen:

«Hei Bunny – og gode dagen!

Er så sjukt lei av å lese andres begrensninger, og du har nok fått med deg Biens ‘stikk’, som burde være ‘bannet’ for kommentarer over alt! Vedkommende har jo ikke perspektiv på noen som helst måte! Personlig ønsker jeg blogger som monicavederhus nedlagt, den bloggen har overhodet ingenting å komme med/tilføre eller er samfunnsnyttig på noen som helst måte, og den er skadelig for mange med måten å pakke inn ‘mitt stakkarslige liv’ i bomull.

Jeg er kronisk syk selv, men hyller livet i alle fasetter, hele tida. VI har alle vårt å slite med, så sutring er ‘no go’, livet er, og blir som det er. Setter stor pris på blogginga di, som tar opp aktuelle tema til ettertanke. Blogg og SoMe forøvrig, er jo stort sett gjennomsyret av ‘personlige, intetsigende, ‘dagbøker’ uten noen substans til ettertanke.

Pleier aldri skrive til ukjente, men for meg, er jeg så takknemlig for din blogg og leser daglig, det engasjerer meg og holder meg oppe. Takk!

Skulle gjerne profilert meg mer, kommentert oftere, stått opp for ting, men min sykdom tillater det ikke dessverre. Er ikke synd på meg, livet blir som det blir for oss alle, men engasjementet lever alltid, om man orker å kommentere eller ikke.

Ha en fin dag videre. Selv gleder jeg meg til Eurovision i kveld, selv om jeg ikke er så engasjert i akkurat dét. Kan jo ikke ha en mening hvis jeg ikke har hørt/sett. Sender deg melding på privaten for å si at jeg rett og slett digger bloggen din, orker ikke kommentere i bloggen, ønsker ikke gi det stygge insektet (Bien) mer mat, alt godt til deg og dine fine».

Tusen takk til deg Heidi, og tusen takk til alle dere som leser og følger bloggen. Jeg håper virkelig min blogg kan inspirere folk til å stå opp for hva man mener, ytre hva man mener. Jeg håper bloggen kan være en kilde til forståelsen av at man kan lære av hverandres meningsmotstand framfor å bli hatefull fordi man ikke ser ting likt. Her skiller Bunny seg fra Monica Vederhus. Og oh yes, mange har lagt merke til ‘Bien’, insektet, som sirkulerer på blogg. Et godt eksempel på et feigt menneske som ikke står for sine meninger, men heller velger å være hatefull og ikke har evne til å skjønne verdien av ytringsfrihet.

’Bien’ meldte bloggen min inn til Egmont for å få den nedlagt fordi jeg ikke lar meg kneble av patetisk politisk korrekthet, men heller ønsker at man skal se verdien i utvidet perspektiv. Det er så ironisk med et insekt som kritiserer andres standpunkt, men er for feig til å stå opp for sine egne. Det å ikke skjønne at mister jeg min ytringsfrihet, så mister du din også.

Når noen ikke tør stå for hva de sier, skriver og gjør, når noen ikke er rak i ryggen for sine handlinger, så har de ingen verdi for meg. Jeg håper mine lesere har fått med seg at insektet, ‘Bien’, ikke er mer i mine kommentarfelt. Som eneste ‘person’ er ‘Bien’ blokkert fra min blogg, eneste jeg ser til ‘Bien’ er en sjelden kommentar i andre bloggeres kommentarfelt. Så dere, mine gode lesere behøver ikke tenke på det, denne bloggen er insektsfri.

At andre bloggere velger å mate trollet, gi insektet næring, får stå på deres kappe. Jeg har min agenda med min blogg. Det er å få folk til å stå opp for seg selv, tørre, våge, si hva man mener, stå opp for det som er riktig, kjempe for det gode, og Norge først. Ytringsfrihet! Jeg digger dere som er med meg her!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ytringsfrihet #bunny #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg