Indisk himmel!

I dag ble dagen som den ble, slik er det bare, haha.. satt her og venta på at det skulle tikke inn melding om at jeg kunne hente den nye mobilen min på posten i butikken nedi bakkene her. Samtidig hadde jeg avtalt å møte snuppen min i sentrum etter jobb klokken 16:00. Kjente det begynte koke litt i blodet da tiden passerte 15:00. Jeg var jo lovet den mobilen i går. 15:20 kom meldingen og jeg suste avgårde.

Butikken ligger på halvveien til sentrum, så derfor hadde jeg valgt å vente, fordi det er enklest å hente på veien til. Ironien er at det er ikke lader med mobilen og de har laget ny type lader, så de jeg har passer ikke. Så da må jeg nedover i morgen igjen likevel. Apple er noen luringer..

Anyways, etter å ha hentet mobilen hoppet jeg på bussen og ble med inn til sentrum for å møte snuppen min. Derfra dro vi til «Safran» Indisk Restaurant (les dette: Safran Drammen), og der skuffer ikke maten. Noe så sinnsykt digg, hellige måne og Madonna på rulleskøyter, jeg spiste rubbel. Beste indiske jeg vet om må sies!!

Er enda mett jeg, og meget lykkelig og fornøyd, riktig god kveld/natt alle sammen 🥰

Innlegg postet tidligere i dag:

Link: Støtter henrettelser av homofile!

Link: Hvite nordmenn- og kvinner!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#iphone #promax #safran #indisk #mat #restaurant #bragernes #drammen #norge #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Åh, nu vill jag åka utomlands. Kanske inte för matens skull, kräsen som jag är men.. Guud, vad skönt det hade varit att bara rymma landet en stund.. 🙂
      Hoppas att du får tag i laddare idag!

      1. I går la to venner av meg, uavhengig av hverandre ut bilder av at de har reist til syden, den ene har dratt til Grand Canaria, den andre vet jeg ikke da der bare er lagt ut bilde av utsikten fra hotellrommet, strand, palmer og turkisblått hav.

    2. …oooh..når jeg ser sånne matbilder, der jeg nesten kan kjenne lukta, blir jeg såååå innmari frustrert over at jeg ikke lenger kan sette meg ned og spise et måltid uten å bli sjuk..men du dærsken dryle, det så godt ut 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg