Immun mot korona?!


Nå vil jeg ta opp noe rundt disse covid-vaksinene som jeg leser veldig lite om, som ikke tas opp i media, og jeg hører ikke det blir foretatt noen som helst undersøkelser.

Altså, jeg har fått slike meldinger 5 ganger nå om å melde meg for vaksinering, men noen undersøkelser i forkant om jeg faktisk har underliggende sykdommer som jeg ikke vet om som sammen med disse vaksinene kan utgjøre at jeg blir syk eller får varige men, dét er det ikke snakk om. Føre var prinsippet er helt borte. Vaksiner skal man ta uansett om man vil eller ikke, uansett om man tåler dem eller ikke, om man blir syk eller ikke.

Er ikke dette rart? Hvorfor synes ikke majoriteten i Norge at dette er rart? Et tenkende hode skjønner jo at da handler det ikke om at man skal ta disse vaksinene for at folk skal holde seg friske, redde liv, helse og samfunn. Hva er årsaken til at «de» ønsker at vi skal ta disse da?

Her blir man til og med pushet vaksiner på selv om man er immun mot viruset!!

Dette med å være immun mot Covid har jeg ikke hørt om mange som er. Men det var i et kommentarfelt til en avis der det dukket opp en kvinne som forklarte at hun var immun mot dette viruset, hun prøvde også å forklare dette som best hun kunne. Dette var første tilfellet jeg hørete om naturlig immune, då ble det etterhvert flere.

Men dette er noe folk ikke ville eller ikke kunne forstå, de trodde ikke på dette, hovedsaklig fordi vi daglig blir pushet i den retning at det eneste riktige er å ta vaksiner uansett, OG fordi norsk statsstøttet mainstream media tar ikke dette opp. Facebook, Instagram og Faktisk.no som består av Dagbladet, VG, TV2 og NRK sensurerer videoer, artikler og innlegg om akkurat dette. Hvorfor?

Så begynte en annen dame ei dame jeg har hatt kontakt med via internett og blogg-plattform over flere år å skrive om akkurat dette. At hun er immun mot viruset og om hva som er opprinnelsen til vaksinene og hvordan vaksinene er blitt framstilt, altså blitt laget. Jeg legger ved her stykker fra et innlegg hun har skrevet om dette.

Here it goes:

«Det er faktisk ikke så at legene kan si mer om disse vaksinene og innholdet enn hva angår de oppgitte ingrediensers virkemåte og funksjon! Det er nemlig kun de kjemikerne som hadde siste hånd på verket som sitter inne med kunnskapen om hvorvidt det kun er den oppgitte genetiske koden som er lagt inn i det kunstige RNA’et sprøytene inneholder.. Hverken legekontor eller sykehus innehar det nødvendige utstyr eller den nødvendige kompetanse til å gå dette innholdet nærmere etter i sømmene. Hvorfor? Fordi et sykehus ikke er et kjemilaboratorium! Samt at en legeutdannelse og kjemiker er to separate utdannelser!

Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at disse injiseringene inneholder hva de er oppgitt å inneholde! Men da den koden som dette kunstig fremstilte RNA’et skal frakte inn i kroppen som en vaksine, ikke kan komme helt inn i cellekjernene, der DNA-et vårt befinner seg, men blir i den væsken som omgir cellekjernen – cytosol utenfor mottakerens DNA, men likevel er utvunnet fra de bloddonasjoner som ble gitt av de som fikk påvist sin immunitet på et tidlig stadie, og dermed er identisk med denne, så finnes ingen legitim grunn til å pushe vaksinen på de som sitter på originalen av den respektive koden!

Dvs. dersom det ikke er noe mer som skal fraktes inn i eller utenfor DNA’et vårt med dette RNA’et injiseringene inneholder..

Jeg sier ikke at det er så, men dette er den særs ubehagelige mistanken som har oppstått som følge av at jeg enda ikke har kommet over de som kan gi meg en vitenskapelig grunnet forklaring på hvorfor det ansees for så himla nødvendig at man skal tilføres den genetiske koden vi er opphavet til!?

Å komme med at dette er fordi det vil sørge for at en ikke vil kunne bære smitten med seg til andre, holder bare ikke, for DET ER SAMME FORBANNEDE STOFFET VI ER FØDT MED! ERGO skal innholdet i den sprøyten hverken gjøre noe mer eller mindre i henhold til vår risiko for å bli syke så vel som med oss som potensielle smittebærere! Og for å stille dette spørsmålet, trenger jeg hverken legeutdannelse eller ekspertise innen kjemi! Alt jeg trenger, er å være god på å kunne trekke logiske slutninger, liksom å finne logiske brister. – Og vet dere hva? Det er jeg (beviselig) jævlig god på!

Les innlegget her: Men så forklar meg hvorfor, da!! (GRYENDE)

Så er det noen som kan hjelpe meg her? Hvorfor presses vaksiner på oss alle uten at de vet at dette RNA’et og hva vaksinen ellers består av faktisk kan kombineres med innholdet av den enkeltes kropp? Hvorfor er det ingen forundersøkelser om man tåler eller trenger vaksinen? Jo, yngre man er, desto flere bivirkninger, desto yngre man er jo sterkere immunforsvar, jo yngre man er jo mindre syk? Så hvorfor er det i det helle tatt en høring om å tvangsvaksinere barn? Hvorfor? Og hvorfor skal immune vaksineres?

Allerede fra første klasse som seks-syvåring og alle år etter på skolebenken var mantraet at en må stille spørsmål og være kritisk for å lære og tilegne seg kunnskaper. En skal ikke tro på alt og ta det for god fisk. En må finne svar. Dette har vært allmenn enighet om hele mitt liv at det er det smarteste. Helt til Covid-19 dukket opp, da skal man bare nikke, bukke, få kjørt «vaksiner» i armen, takke for det uten å vite noe som helst og stille et eneste spørsmål.

Jeg fortsetter på «den gamle måten». Jeg søker svar. Takk for at du leser 😊

Link: Mediene overdramatiserer dårlige studier om senfølger etter covid-19 (NRK)

Link: Derfor kan du være immun (Oslo Universitetssykehus)


Se og lytt til denne Facebook-videoen! Klikk på linken under!! 👇🏾

https://www.facebook.com/realCandaceOwens/videos/849243532365074/

 

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#immun #korona #covid #vaksiner #spørsmål #gryende #corona #svar #norge

9 kommentarer
    1. Jeg skjønner heller ikke hvorfor de, som har hatt viruset må vaksineres, når siste rapport antyder at det kan se ut, som at antistoffer blir værende i kroppen og skal kunne beskytte mot lignende virus i lang tid. Det må da være det beste og naturligste for immunforsvaret.

    2. “– Vaksinasjon kan gjøre at man beskytter andre grupper mot corona, men det er jo en ganske så ufarlig sykdom for barn. Alvorlig sykdom hos barn er veldig sjelden, påpeker Aavitsland og fortsetter:
      – Ulempene er at disse vaksinene får man litt reaksjon av, og man blir gjerne litt småsyk en dag eller to. Denne vaksinereaksjonen som er vanlig, kan være verre enn coronasykdom for barn.”

      https://olehartattordet.blogg.no/preben-aavitsland-fra-fhi-sier-vaksine-kan-vaere-verre-for-barn-enn-coronasykdom.html?fbclid=IwAR18C9rSkqoLpgEjpPv5_s2_d57gSq_LiPl8LOdxRMU_AUXVc2esMS1vuSc
      “Seasonal colds are by all accounts no fun, but new research suggests the colds you’ve had in the past may provide some protection from COVID-19. The study, authored by infectious disease experts at the University of Rochester Medical Center, also suggests that immunity to COVID-19 is likely to last a long time – maybe even a lifetime.

      The study, published in mBio, is the first to show that the COVID-19-causing virus, SARS-CoV-2, induces memory B cells, long-lived immune cells that detect pathogens, create antibodies to destroy them and remember them for the future. The next time that pathogen tries to enter the body, those memory B cells can hop into action even faster to clear the infection before it starts.

      Because memory B cells can survive for decades, they could protect COVID-19 survivors from subsequent infections for a long time, but further research will have to bear that out.

      The study is also the first to report cross-reactivity of memory B cells – meaning B cells that once attacked cold-causing coronaviruses appeared to also recognize SARS-CoV-2. Study authors believe this could mean that anyone who has been infected by a common coronavirus – which is nearly everyone – may have some degree of pre-existing immunity to COVID-19.”
      https://www.urmc.rochester.edu/news/story/can-the-common-cold-help-protect-you-from-covid-19?fbclid=IwAR3S_eJifgOsm5wAKyTfo9_NefOZNDA-FXpiDvNKDL2QA5yUyG6lsjmsmG4

        1. Kan være jeg som er dum (ikke usannsynlig, i grunn..) men jeg skjønner fremdeles ikke hvordan hva som skal være den samme koden kan beskytte bedre mot fremtidige mutanter enn originalen..
          – Og sekundært; Hvordan i heiteste skal man ha klart å oppdrive denne ekstrabeskyttelsen mot noe man på vaksinens tilblivelsestidspunkt (tilsynelatende) ikke visste hva var??

          1. Du får aldri svar på dette. De som har svart meg på dette innlegget kommer med helt andre usaklige ting, og noen skal kverulere på det jeg har skrevet selvfølgelig, har jo ikke vært noen førsteside på VG at enkelte mennesker kan være immune. Så når vi kommer med dette klarer faktisk enkelte å bli både provoserte og rasende og krever svar fra meg om de dummeste ting.. det er jo ikke jeg som innehar denne «koden» (såvidt jeg vet), ikke jobber jeg i lab, ikke er jeg lege.. jeg er bare Bunny Trash som stiller noen spørsmål i en blogg. Når folk engang ikke greier skjønne dét så sier det en del om hva nordmenn flest er blitt til.

              1. Haha.. og jeg bor faktisk på Fjell og bruker kollektiv trafikk, deriblant Fjell-bussen der vi har stått som sild i tønne sammen med ganske så mange Abdullaer med smitte. Men så var det dette med blodtype O.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg