I dag skal det feires!

Heldigvis var ikke kroppen min like umedgjørlig i dag som den var i går morges, tvert imot så var det rett opp på begge beina idet jeg våknet. Jeg ble litt stressa med det samme fordi jeg sov faktisk mellom to og tre timer lengre enn jeg gjorde natt til i går. Det passer meg veldig bra, da det i kveld er feiring på gang. Bursdagsfeiring, for snuppen min!

Så nå har jeg allerede fått unna klesvasken som jeg ikke fikk unnagjort i går. Dermed har jeg antrekk klart for kvelden. Dagen kunne rett og slett ikke startet bedre.

Nå skal det vaskes gulv og tørkes litt overflater. Deretter kan jeg gå en tur med jentene før jeg tar en dusj og er klar. Det vil si jeg er klar i veldig god tid, og kan slappe av før gjestene kommer. Det har seg slik at for første gang i historien skal ikke jeg stå for mat når vi feirer bursdag hos oss. Denne gangen blir det levert pizza på døren. Veldig enkelt, veldig greit. Så det eneste jeg trenger er å sette fram rømmedressingen og ordne litt spekemat, dip og snacks utover kvelden, haha..

På bildene ser dere min presang til snuppen min, og to gavekort som jeg har ordnet. Da vi var i Polen for en måneds tid siden fikk snuppen min en bursdagspresang på forskudd. Øreklokkene hans var ødelagte, og i Polen koster slike bare under 20% av hva de koster her til lands. Sykt, ikke sant?! Siden jeg ikke kunne skjule den presangen fikk han den like greit der og da, psykt bra lyd. Hadde jeg måttet kjøpt i Norge hadde det ikke blitt i nærheten av samme kvalitet. Jeg betalte 502 kroner for samme klokkene som koster 2700 her. Yupp!

Anyways, etter denne presangen i tillegg tenker jeg snuppen min blir mer enn fornøyd, og når gjengen kommer i kveld så er jeg ganske sikker på at dette blir en veldig flott kveld. Takk for at du leser og riktig fin dag ønskes dere alle 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bursdag #bursdagsfeiring #fødselsdag #fødselsdagsfeiring #venner #lørdag #helg #kjærlighet  #fest #pizzafest #presang #truelove #love #bursdagsgave #hjem #bursdagspresang #snuppen #jan #home #rituals #homeiswheretheheartis #familie #family #mylittlefamily #bunnytrash

17 kommentarer

Siste innlegg