I dag er det 2 år siden!

I dag er det to år siden jeg hentet dette sengesettet som jeg så noen la ut på Finn. Fikk opp minne på Facebook. Det er originalt sengetøy fra 1986 promoperioden til Madonnas album «True Blue».

Jeg tenker det er sikkert flere som leser dette som kjenner til både albumet og hitlåtene som fulgte med? Jeg kan nevne «Live to tell», «Papa don’t preach», «True Blue», «Open your Heart» og «La isla Bonita».

Snuppen min liker «Open your Heart» best, mens min mamma liker «La isla Bonita». Min favoritt er derimot balladen «Live to tell».

Har du en «True Blue» favoritt?

Anyways, som fanatisk Madonna fan, som jeg har vært hele livet (fra hun dukket opp) og enda er, så var jo det kjempemoro at damen som skulle selge dette bodde bare noen få minutters gåavstand fra oss.

Enda mer moro synes jeg det var at adressen oppgitt var til presteboligen, og hun som solgte meg dette var prestefrue. Det er moro når en møter en prestefrue som digger Madonna. Hun digga enda Madonna og hadde alle albumene hennes og mer til.

Sengesettet hadde hun hatt siden 86, men bare brukt det én eller to gang da hun kjøpte dem, og siden hadde de bare blitt liggende.

Til meg 😜👍🏾

Jo det var gøy, små gleder i hverdagen. Måtte bare dele med dere. Video til tittelsporet «True Blue» rett under her 👇🏽 Ha en riktig god natt alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #trueblue #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Hei igjen 🌹😊👍🇳🇴
      Det er jo ingen hemmelighet at eg ikke er en madonnafan og det er heller ingen hemmelighet at Live to Tell er en av mine absolutt favorittlåter 🦋
      Håper fortsatt at fks.Eddie Vedder vil lage en cover av den låten….men det blir vel for å banne i kirken å regne 😳😊
      Fint sengetøy forresten,her i huset gikk det i One Direction og Justin Bieber sengetøy i en periode da datteren min var blodfan,hun har heldigvis vokst forbi det stadiet 🌹
      Hilsen synskepeggy.

      1. Bortsett fra at Eddie Vedder har fantasert om å bli «spanket» av Madonna så tror jeg ikke de har noen historie. Nå er det jo slik at Madonna har begynt et arbeide med å modernisere sine gamle låter for å re-introdusere seg og sin musikk til et yngre publikum, sammen med andre nye artister. Først ut var «Frozen» og neste blir vel «Material Girl». Siden Eddie Vedder er en helt annen sjanger, og ikke noen «ny» artist, så er det tvilsomt at det blir noe sammen med han. Hun har jo alle rettigheter på den låten så.. men man vet jo aldri 😜

        Bra datteren din vokste forbi det stadiet, måtte ha vært grusomt for deg 😂 sengtøyet mitt er jo praktisk talt og nesten bokstavelig talt velsignet 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg