Hverdagsliv: verdens beste snupp!

Dagen startet veldig fint i dag, jeg var veldig klar for ei skikkelig langhelg. Snuppen min hadde egentlig sånn helt fri fa jobb i helga, altså fredag- lørdag og søndagsfri. Tre hele dager. Så da sov han lenge i dag, og da han våknet spiste vi en deilig frokost sammen, eller brunsj om dere vil. Så ringte mobilen hans, mange er syke på jobben, om han kunne komme. På så kort varsel så er det 133 prosent, så han sa ja. Greit å tjene noen ekstra kroner så man har noe å leve av mellom måltidene også. Egentlig så sier han aldri nei uansett, han liker jobben sin, trives, og er en veldig flott fyr, slik er det bare, and I løøøv it!!

Så da dro han etterhvert. Jeg har lest ferdig ei bok, gått en real tur med jentene. Fikk en melding fra Musti (de selger dyrefôr og slikt) om at i dag og i morgen får jeg 20 prosent rabatt på 1 vare. Så da gikk jeg dit da og kjøpte en stor sekk med tørrfôr til jentene. Må jo kjøpes etterhvert uansett, så hvorfor ikke når det er 20 prosent rabatt liksom.

Når jeg først var innom kjøpesentret stakk jeg innom matbutikken og kjøpte løk, poteter og blomkål. Snuppen min har lovet å lage hjemmelagede kjøttkaker på søndag. Hehe.. han er litt morsom skjønner dere, han liker å lage kjøttkaker, så da er det hans greie. Spør han om han kan lage fiskekaker så blir det enda morsommere. Det går liksom bare ikke. Men jeg gleder meg til de kjøttkakene altså, de blir alltid veldig gode.

Nå skal jeg vaske gulv her, og etterhvert skal jeg lage kveldsmiddag til snuppen min kommer hjem igjen. Det blir Chicken Tikka Masala servert med basmatiris og en toast med smeltet ost. Vi har ikke naan-brød, så man tager hva man haver. Blir sikkert snadder!!

Husker dere forresten innlegget mitt her om dagen hvor jeg blant annet nevnte at jeg blant annet hadde fått en designerring på bursdagen min hos snuppen, men at det ikke var riktig størrelse?! Gullsmeden bestilte inn ny som snuppen min hentet forleden. Det er den dere ser på bildene. Lekker sant? En trenger ikke gifte seg for å få lekre ringer 😜

Hvordan har deres fredag vært?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#hverdagsliv #helg #fredag #fjell #drammen #bunny #bunnytrash

11 kommentarer
    1. Kjempefin ring ! EU-kontroll på lille bil i morges, og da den sklei gjennom uten merknader – så var lommeboka og jeg enige om at dagen var bra 😉.

      Hadde tenkt tur i maisåker’n i dag, men regnet kom til feil tid. Får se om ikke snadderkosen kan plukkes i morgen 😁

    2. Fredagen var bra. Var først på jobb, ferdig kl 11 på fredager😃 så hjem og da ble det mer arbeid. Vi har en stor hage med masse trær. Vi har siste uka felt endel av disse,og da begynner arbeidet med kvisting. Ryggen min holdt en time,da gikk jeg krokete. Nå i dag er ryggen bedrer. Uansett,en bra fredag 👍

      1. Der kom det opp et minne fra nordnorge. Det var jobben min, var i skogen og felte og kvistet trær. Så var det ned til kommunen etter endt arbeidsdag, inn i garderoben for å skifte, bøyde meg og ble fastlåst i nitti graders vinkel. Sykebilen hentet meg og opp på legevakta. Situasjonen ble ikke bedre da legen tok på seg gummihansker og skulle opp i rompa på meg. Takk for påminnelsen Trude 😂🙈

    3. Høres ut som en perfekt fredag det der! Og snuppens kjøttkaker er sikkert minst like gode som mors…. og da er de gode da! Nyt helga videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg