Hvem er dum?

Fikk tilsendt en melding om at jeg er dum. Jeg er visst dum på grunn at min mening om det som hendte i Debatten her om dagen hvor Svein Østvik konfronterer Espen Nakstad om at han har fått info om at på Rikshospitalet kjører de 45 sykluser på koronatestingen, noe Espen Nakstad benektet gjentatte ganger. Så kommer Elisabeth Toverud Landaas, Universitetslektor i avdeling for mikrobiologi inn i studio og bekrefter Svein Østviks utsagn.

Se løgnen!!!

Derfra begynner de å forklare og styre.

Og det er visst derfor jeg er dum ‘fordi de forklarte jo etterpå’.

Mitt spørsmål da er hvorfor ikke bare si sannheten med en gang? Hvorfor løy Nakstad? Han løy hånlig, bastant og gjentakende!!

Så det sier jo litt om folk. At jeg er dum fordi jeg ikke tror på noen som står og lyger folk rett opp i ansiktet. Noen står faktisk og lyger deg rett opp i ansiktet og 30 sekunder etterpå så sluker du rått alt samme vedkommende sier??!

Hvem er dum sa du? 😂


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#dum #bunnytrash 😜😘

2 kommentarer
    1. Hei igjen 😊👍🏻🌺

      Ikke vet eg hvilke egenskaper man må inneha eller ikke for å komme innunder kategorien “dum”.

      Men det eg vet og har observert flere ganger i det siste er at mye av det som blei presentert som fakta fra tung kompetanse,forskere,FHI og andre tungvektere tidlig i denne såkalte “pandemien” blir nå om dagen arrogant avfeid som myter,konspirasjoner osv.. fra det samme kompetansemiljøet.

      Ha en fin lørdag 😊🌺Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg