Hva med nasjonal konservatisme?!!


Gjennom årene har et gjennomgående tema i denne bloggen vært innvandringspolitikk, religion og islam. Og hva dette medfører samfunnet vårt. Det har resultert i uendelig mange diskusjoner på sosiale media, kommentarer i bloggen og jeg har mottatt veldig mange private meldinger.

Noe som går igjen er at veldig mange har vært åpen for innvandring, at vi må hjelpe alle og enhver, og nærmeste holde grensene åpne. Lite kunnskap om hvor store forskjellene er på levesett og kulturer faktisk er. Ingen kunnskap om religion, enda i dag sitter mange og tror at Islam er fredens religion. Islam har blitt romantisert og den virkelige islam har blitt tabu å snakke om i «demokratiet» Norge hvor vi har ytringsfrihet og egentlig burde kunne snakke om alt. Det som skjer når man snakker om islam og hva islam er, så dras rasistkortet.

Hvor utbredt islam er, hva islamisering er, at moskeer spretter opp som sopp her til lands, at knivstikkingene vi stadig leser om er resultat av homohat, æresdrap og islamsk ukultur som er vanlig og akseptert i land der islam råder, det skal vi ikke snakke om. All islamisering som skjer, i grusomhetens navn, tildekkes i media som utført av «vanlig norsk ungdom», eller «nordmenn», masseslagsmålene, gjengbrutaliteten, det er «vanlig norsk» ungdom. Når ble dette «vanlig»? Det er ikke noe «vanlig» med dette.

Så del dette innlegget til info til alle som fremdeles er uvitende!!

Hvorfor romantiseres tildekkede kvinner som holdes som fødemaskiner innesperrede i egne hjem? Det er utrolig mange som ikke skjønner, ikke ser, at dette med kvinneundertrykkelse, religiøse plagg, og sosial kontroll er bare en liten del av noe mye større.

Til eksempel denne politisk korrekte og stadig voksende Pride-bevegelsen som skal representere mangfold, aksept, likeverd og så videre. «Alle» heier på Pride og mener at kjærlighet er for alle, vi må akseptere, vi må ha ytringsfrihet, et cetera et cetera. Det er jo bra, altså det grunnleggende opprinnelige som ligger bak Pride. Men samtidig ser man at Islam beskyttes med tilretteleggelse og hylles med rask økende import og skjønnmaling. Islam som faktisk representerer det motsatte av hva folk flest heiser regnbueflagget, pride-flagget for!

Reis eksempelvis til Afghanistan, Iran, Pakistan, Saudi-Arabia, Syria, Marokko, Sudan eller Tunisia og gå i Pride-parader der. Og spesielt dere kvinner og homofile, kle dere halvnaken og vift med regnbueflaggene deres der! Jeg har vært i flere av disse landene. Jeg utfordrer dere!! Bunny Trash har gjort og gjør mye greier, når det gjelder utfordringer er jeg ikke vond å be, det er mye jeg kunne tenkt meg å gjøre, men å stå i Kabul eller Islamabad, Afghanistan eller Pakistan og vifte med prideflagget står ikke høyt på noen liste. Og nå er vi i 2021!

Vet dere hva disse landene har til felles? Islam!! Før år 610 eksisterte ikke islam!! Det var ingen muslimer, muhammedanere eller islamister. INGEN land underlagt Islam!


Land etter land blir underlagt Islam. Islam er tålmodig, plutselig har Islam makten. Jeg kunne ramset opp over 60 land til på listen over hvor dere kan vifte med regnbueflaggene med konsekvenser å bli mishandlet, fengslet, torturert, halshugget og drept. Det å si at man går i parader her i Norge til støtte i disse landene, det blir som å pisse i motvind!

Link: Reis til disse landene og heis regnbueflagg (Amnesty International)

Jeg har lyst å reise til Malawi og Etiopia. Jeg bedriver veldedighet for foreldreløse aidssyke barn i Malawi og har fadderbarn i Etiopia. Tenk det, jeg blir av mange stemplet som rasist, men likevel bidrar jeg så godt jeg kan for å hjelpe barn i land som jeg selv må ha beskyttelse i for å ikke bli drept. Det er henholdsvis 5 og 14 års fengsel for å bare være meg der. Vi snakker ikke norske hotell-fengsler. Etiopia og Malawi er ikke regnet som islamske land, de er av få unntak. Men der er meget utbredte islamske holdninger, og underkastelsen til Islam bli større og større. For det er hva ‘Islam betyr’. Islam betyr hverken ‘fred’ eller ‘kjærlighet’. Islam betyr ‘underkastelse’!

Islam tilber vilkårlige henrettelser av homofile, jøder, kristne, vantro (kafir) og hvem det måtte være, på vannvittige umenneskelige grunnlag, barnedrap, overgrep mot kvinner, offentlige lemlestelser og andre maktdemonstrasjoner fra steinalderen.

Se til Israel, som veldig mange her i Norge fordømmer. Et land med demokrati, et land hvor pride feires og regnbueflagget heises høyt. Hvor åpen kjærlighet aksepteres og respekteres. Der kriges det med Palestina. Eller de blir angrepet av terrororganisasjonen Hamas (Palestina) og må forsvare seg, og da ikke med en smekk på fingrene, men slik at det merkes at angrep mot Israel gir konsekvenser.

Her i Norge går folk i demonstrasjoner for å støtte Palestina!! Og her fordømmes Israel!! Bestem dere folkens, dere er jo helt meningsløse når dere tramper rundt i Pride-parader og samtidig støtter Palestina!! Prøv å reise til Gaza og vandre rundt i Pride-parader der!! Om dere ikke blir drept først, så er det ihvertfall 10 år i fengsel der – altså torturkammer – for å fremme homofili og homofil kjærlighet!! Jeg utfordrer dere!!

Og nå snakkes det om å hente til Norge titalls tusen islamister fra Afghanistan! Afghanere!! Flere homohatere, kvinnehatere, mer ukultur og hatefulle holdninger. Mer islam, og mer islamisering. Mer tilretteleggelse, flere moskeer.. flere kniver og macheter, mer vold og voldtekter.

Jeg var ikke mye tøff der jeg var på Gruneløkka i Oslo overfalt av fem islamister som skulle knivstikke meg, drepe meg. Og folk svarer at «alle er jo ikke slik», og nei alle er ikke slik. Veps stikker ikke noen så lenge de er i bolet sitt, men prøv å stikke hånden inn i vepsebolet!!

Eller for all del, la de bygge et bol i leiligheten din, se hvem som må flykte, dem eller du!!


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#afghanistan #taliban #pakistan #islam #halshugging #innvandringspolitikk #pride #parade #innvandring #sharia #jihad #Iran, #pakistan #saudiarabia #syria #marokko #sudan #tunisia #regnbueflagg #sharialov #undertrykkelse #dødstraff #hamas #amnesty #fundamentalisme #prideflagg #koranen #kabul #islamabad #homohat #hat #homofili #dødsstraff #israel #palestina #gaza #kjønnslemlestelser #veps #vepsebol #grunerløkka #etiopia #malawi #oslo #kvinneundertrykkelse #islamisering #alqaida #politikk #50erikkenok #drammen #norge

4 kommentarer
    1. 👍 😊 Godt skrevet. Vonar nokon av dobbeltmoralistane les dette, og vaknar frå tornerosesøvnen sin.
      I tillegg kan eg nevna dei som påstår seg å tru på Gud og Bibelen, at dei byrgjar ta Bibelen på alvor. Der står det svart på kvitt, at Gud satte grenser mellom folka, og åtvara på det sterkeste mot å blanda folkeslaga. Der er heilt sikkert ein grunn til det.
      Sosialisme og snillisme er ikkje det sama som kristendom.

      1. Moralistene (dobbeltmoralistene) må gjerne delta i disse paradene, det hadde nok vært en oppvåkning for en del, mens det garantert hadde være noen som tror og mener at folk fra andre kulturer endrer seg idét de ankommer Norge. Når det gjelder Bibelen, kristendom og Gud.. menneskeskapt dét også, for makt og kontroll.

        1. I og med at Bibelen forteller meg at å tru på den, må vera eitt personleg valg, av min frie vilje, og der er sterke føringar for at leiinga i kyrkjelydande skal ikle seg ein tenars sinnelag, og audmjukt stå til disposisjon for kyrkjelyden, så tillet eg meg å vera ueineg med deg angåande dette.
          At der derimot er monge maktsjuke/herskesjuke personar (les gjerne psykopatiske) som misbruker Bibelen, for å skaffe seg makt/kontroll over andre, og herske over dei, og skaffe seg pengar, velstand og anseelse (ære), det er heva over ein kvar tvil. Det beste døme på det, har de jo i Drammen, men dei finnes over alt, til og med her i den lille bygda Ørsta.
          Kan legga til at eg har vore i klammeri med dei fleste av dei her, og er uglesett i så godt som alle kyrkjelydane her i Ørsta.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg