Hva er en machete?!


«Machete
er et større redskap som blir brukt til kutting og oppdeling. Bladet er vanligvis 50-60 cm langt, og gjerne ikke mer enn 3 mm tykt. Det vanligste bruksområdet for en machete er å kutte seg gjennom tykk vegetasjon, men kan også brukes som et angrepsvåpen.

«To personer ranet i Oslo i natt. Én person med machete pågrepet».

Det er bare noen minutter siden jeg våknet, og det første jeg gjør når jeg våkner er å sjekke på mobilen om jeg har fått noen meldinger. Snuppen min og jeg hadde besøk her i går kveld, i natt, og siste person som forlot insisterte på å gå hjem herfra. Gå fra Fjell og ned til sentrum. Det er første gang det har skjedd at noen som har vært her hos oss faktisk har valgt å gå herfra, unntatt folk som bor her her på Fjell selv da. Men herfra og ut av bydelen.. all respekt, det gjør jeg ikke selv uansett hvor tøff jeg har drukket meg..

«To personer ranet i Oslo i natt. Én person med machete pågrepet».

Dette er altså det første jeg ser når jeg kikker på mobilen min. Nyhetene. Denne overskriften.

Et av ranene fant sted på Adamstuen. Det andre fant sted på Majorstuen. Hittil er én mistenkt pågrepet. Politiet tror samme gjerningspersoner står bak begge ranene. Denne ene ble pågrepet bevæpnet med en machete. Her snakker vi en ung mann i slutten av tenårene. Den andre mistenkte er per nå, ennå, i dag søndags morgen, fremdeles på frifot.

Link: Person med machete pågrepet (Aftenposten)

Dette er hva vi får vite, media skriver ikke noe om hvem vi faktisk trenger å passe oss for hvis vi beveger oss i området. Det går en machete-gærning løs, so what liksom?! Pytt pytt!! Dette skjer jo hele siden, men vi skal jo ikke, det norske folk skal jo ikke være bevisste over, opplyses om, hvem som begår disse grusomme handlingene med machete, hvem som angriper folk med kniv. Hvem som stikker ned mennesker fordi de har andre meninger enn dem selv. Hvem som begår æresdrap. Hvem som står bak disse random knivstikkingene vi leser om hele tiden. For vi leser jo faktisk om dette hele tiden!! Det skjer faktisk så ofte at vi er dømt til å måtte bli vitne til det selv. Før eller siden. Enten blir man vitne, eller så blir man angrepet!!

Det når man tilfeldigvis kommer på bussen sammen med gjengen som alle viser seg å ha kniv på seg. Eller når man kikker ut vinduet og ser noen blir stukket ned på bussholdeplassen. Eller om det skjer når en skal en tur til sentrum tidlig en morgen eller formiddag for å gå til lege, skattekontoret eller gjøre andre ærender, så rekker man akkurat å komme til åstedet når en guttefaen har knivstukket en kvinne 30 ganger og hun ligger der i en blodpøl.

Er dere ikke pisse fette forbanna drit lei av å lese om, være vitner til dette pisset? Har dere ikke fått nok av at dette skjer rett utenfor dørene til hjemmene våre? Har dere aldri tenkt å si at nok er nok?! Dette er ikke Ola, Nils, Bjarne eller Knut som har angrepet noen med machete. Dette er vennene til Audun, Lysbakken, Erna Solberg, Jonas Gahr Støre og co. Muhammed og Abdullah et eller annet! Få slutt på faenskapen!!

Bruk din stemme med vett og omtanke!!

Takk!!


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#machete #kniv #drammen #adamstuen #majorstuen #fjell #oslo #innvandring #innvandringspolitikk #politikk #norge

4 kommentarer
    1. Du er god å sette ord på de faktiske forhold. Takk for det.
      Politikerne på Stortinget må byttes ut med demokratiske krefter.
      Om de kan stemmes vekk eller om de må jages er jeg usikker på.

      1. Takk. Vi kan prøve å stemme dem vekk, men jeg hadde satt inderlig pris på om noen jaget dem vekk. Kan kun telle på en hånd av de som er der som jeg faktisk ville beholdt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg