Hot or not?

Det er litt morsomt med internett og SoMe som fanger opp hvilke søk en gjør og finner relaterte ting som muligens «passer for deg».

Det at plutselig disse «draktene», «bodyene» eller hva jeg skal kalle det dukker opp som reklame hos meg må jo være fordi jeg er homo? Altså, dukker dette opp hos dere heteroer? Jeg ser det liksom ikke for meg.

Så jeg vil anta at grunnen til at jeg får opp dette er fordi jeg er innom sider som er «gay» og sjekker ut utesteder og klubber som på plasser man skal reise til, at man har vært innom sider hvor man får kjøpt pride-flagg og ting og tang til hjemmefester eller whatever.

Noen av de var jo litt kule da, men hvor i all verden skulle jeg brukt noe slikt? Hahaha.. også er det noe med type kropp da!

Hva tenker dere? Er dette typisk homofilt? Eller kunne du som hetero mann brukt en slik til noen anledning? Og dere jenter, kunne dere likt at mannen deres hadde brukt en slik ved noen anledning? Hot or not? Og eventuelt hvilke av disse liker dere da best?


Enjoy 😜


Denne bloggen har en Facebookgruppe og en gruppe på MeWe som oppdateres etterhvert som det legges ut nye innlegg i denne bloggen. Håper dere vil være med der, og forhåpentligvis like og dele innlegg slik at de når ut til flest mulig.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#gay #homo #hetero #body #suit #kropp #sexy #hot #fun #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Ermm jeg har aldri fått opp sånne, og tror helst ikke jeg vil se gubbers i noe sånt altså 🙈
      Men personlig synes jeg den hvite eller den sorte med korte ermer er mest snexy 👍

    2. Nå har ikke jeg en mann da, og dem jeg har vært med, kan jeg ikke se for meg i noen av disse antrekkene. Men jeg kjenner et par menn, som garantert ville syntes at dette var kult og sikkert kunne tenke seg noe sånt, og de er ikke homofile, men heteroflexible 😉 En av dem har jeg sett i et lignende antrekk 😉 Men tror nok de fleste vil koble dette til gay-universet er jeg redd.
      Selv får jeg opp masse undertøysreklame for tiden. Og da snakker vi både blondeundertøy, og litt mere frekke saker 😉 Så gudene må vite hva jeg har søkt opp for å få denne reklamen 😀 😀 😀
      Ha en herlig høstkveld ♥

    3. Hot, of course! Uavhengig av legning og kropp! 😀 Nja, kanskje kulest om du ikke har pondus, da… Du kjøper vel den oransje? Jeg likte den nest siste best. Mest anvendelig, liksom… 🙂

      1. Haha.. den orange!! Spiderman i ny drakt 😂 nei, enig med deg om den nest nederste, jeg kunne gått på gata i den om jeg var litt mer fit. Men vet ikke om det er den jeg synes er mest hot 😜

          1. Haha.. de bare poppet opp på Facebooken min, jeg har ikke leita dem frem selv, hadde egentlig ikke visst hvor jeg skulle lete, men vi får se hva som dukker opp i framtiden 😜

    4. Jeg synes ikke hit 😂 Tror jeg hadde ledd litt om noen av mine “folk”:hadde dukket opp i dette. Homo eller hetero, spiller ingen rolle for meg her. Har bare ikke sansen helt jeg da 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg