Hjertestopper!!

Siste par dagene har jeg sett en serie på Netflix som heter «Hjertestopper» (Heartstopper). Det er egentlig en ungdomsserie, men slikt bryr ikke jeg meg med, jeg liker god underholdning uansett hvem det egentlig er rettet mot. Men med det samme tenkte jeg at denne serien var en smule barnslig med slike tegnede hjerter og stjerner som popper opp. Men det var bare med det samme, det tok ikke lange tiden så syntes jeg faktisk det var litt søtt. Og jeg syntes serien var søt, og budskapet i serien synes jeg er likeså verdt for voksne å se, som for ungdom. Tross tegnede stjerner og hjerter så gjenspeiler serien virkeligheten, og kan bidra til økt forståelse. Serien er fin.

Serien er laget etter den grafiske romanen med samme navn, av Alice Oseman. Handlingen er om Charlie Spring, en mobbet homofil skolegutt som forelsker seg i en gutt han sitter ved siden av på skolen, Nick Nelson. Serien viser også livene til Charlie og Nick sine venner.

Personlig ble jeg veldig sjarmert av karakteren Nick, veldig bra skuespill og gjengivelse av en gjennomført god person som går gjennom en del som ikke er helt enkelt. Likevel smiler han ofte, og det er noe med smilet hans og glimtet i øynene når han smiler. Veldig bra.

Ungdomsserie for så være, jeg synes alle burde se denne, derfor jeg nevner den. Ikke er den noen tidstyv heller. Vi snakker 8 episoder hvorav hver episode varer under 30 minutter. Ga ihvertfall meg en «feel-good» følelse 😜🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#hjertestopper #heartstopper #feelgood #ungdomsserie #netflix #bunny #bunnytrash

 

11 kommentarer

Siste innlegg