Hjelp!! Husker ikke!!


Altså jeg tenker jo det er etter helga at jeg har blitt snufs og sådan. Jeg har jo tross alt sittet ute på natterstid og drikket alkohol. Jeg har vandret rundt i regnvær på søndag og vært våt. Jeg tror kanskje muligens jeg lå med rompa bar natt til søndag også.

Anyways, hvis det er slik at jeg har fått sånn virus, hvordan blir det da med sånn munnbind i morgen når jeg skal ut å lufte jentene mine? Er det jeg eller alle andre som må bruke munnbind? Er det når jeg er alene eller i forsamling jeg skal bruke det? Skal det være over nesa, eller under munnen? Under haka eller oppå hodet?

Jeg er så usikker jeg, jeg har jo sett alle variantene. Er det greit å gjenbruke eller hente munnbind fra søpla hvis man er fri selv? Er det slik at det er viktigst å bruke munnbind når en skal ta selfie for Instagram, blogg eller Facebook? Er virus mest smittsom gjennom fotolinsa? Hjelp meg her nå, jeg har feber og husker liksom ikke hva som er riktig.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#feber #virus #bunny #bunnytrash

26 kommentarer

Siste innlegg