Helt blåst i hodet!

I dag har det vært en slik dag der hodet mitt har vært helt tomt. Ikke hatt noe å skrive om, intet som har inspirert meg. Jeg kunne skrevet om hva jeg har gjort i dag, men jeg har ikke gjort noe. Nydelig vær og alt det der, men jeg har bare holdt sofaen, spist en halv Grandiosa og to brownies. Jeg kunne skrevet om kvelden i går, men det hadde blitt kort, vi hadde en kjempefin kveld sammen med et knippe venner, jeg ble full og det siste jeg husker var at jeg spiste en halv børek.

Ingen nyheter har appellert til meg i dag, ingen blogger ga meg noe inspirerende. Det endte ned med et historiedykk på Wikipedia. Hva har skjedd 7. april gjennom historien? Det var heller ikke noe særlig motiverende å skrive om. Det meste som har skjedd på denne datoen er jo tragisk. Altså, 7. april 1994 startet et av historiens mest grufulle folkemord da opp mot 1 million mennesker ble drept i Rwanda på drøye 100 dager. Det er 30 år siden i dag, og jeg ser Adresseavisa har skrevet om det.

I 1906 hadde vulkanen Vesuv et utbrudd og over 100 mennesker døde og byen Ottaiano ble lagt i ruiner. I 1939 invaderte Italia Albania. I 1948 ble verdens helseorganisasjon (WHO) opprettet av FN. I 1963 ble Joguslavia sosialistrepublikk, og Josip Broz Tito ble president på livstid. Den sovjetiske ubåten Komsomolets sank i Barentshavet i 1989 ved kysten av Norge og 42 mennesker omkom. Passasjerfergen MS Scandinavian Star ble rammet av brann mellom Oslo og Fredrikshamn og 159 mennesker omkom. Fire mennesker ble drept i et terrorangrep i Stockholm i 2017.

Det mest «oppløftende» var vel at Fredrikstad FK ble stiftet på denne datoen i 1903, noe jeg er klinkende likegyldig til. Russel Crowe har fødselsdag i dag, han er dyktig og kjekk, men jeg er ikke blitt invitert til noen feiring, så da får det bare være. Nei, helt grei dag i dag, digg å bare sløve, men 7. april går ikke ned i dagboken som en minnesverdig dag hvor høydepunktet hittil har vært to brownies.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#søndag #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Sånn er livet av og til 😀 Rimelig deilig å bare surre litt noen dager. Og man MÅ jo ikke skrive blogg, hvis man ikke har noe å skrive om. Og når ikke andre heller har særlig å skrive om heller som fenger 😀 Kos deg med browniene du. i morgen blir det vår….IGJEN… Jeg har trent i dag jeg, vondt over alt. Men det skal visst være veldig bra, på sikt 😀

    2. Halla, Kan jeg par spørsmål? Klarer du å rape høylytt på kommando eller må du drikke brus? Hvilken brus produserer de mest høyeste rapene og har du noen triks for å få til å rape? Hahah litt barnslig humor er på sin plass 😃

      Jeg må også få si at du har en veldig fin blogg med bra innhold, stå på videre😃lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg