Hellige kaninmåne – nilinger faktisk!!

I går «plumpet» (er det lov å skrive?) jeg over en artikkel om nybakte foreldre. Ikke at det har så stor interesse for meg at ukjente, altså folk jeg ikke kjenner, får barn. Altså det «plumper» jo ut barn til verden hele tiden, så det er jo ikke noe «fenomen» (hvis det er greit å skrive?), det er jo ikke noe bemerkelsesverdig. Men denne gangen syntes jeg det faktisk var bemerkelsesverdig, og litt morsomt, samtidig som jeg er uendelig glad for at det ikke er jeg som har blitt forelder her.

Altså jo, homofile kan få barn. Her er grunnkurs: homofile er personer som forelsker seg i og er seksuelt tiltrukket av personer av samme kjønn. En trenger nødvendigvis ikke hverken være forelsket, eller seksuelt tiltrukket av en man har sex med. Det kan være utelukkende med hensikt for å eksperimentere eller for å reprodusere. For å nevne noe. Barn lages i hovedsak med at en guttetiss trenger seg inn i en jentetiss og spruter litt der.

Easy!

EDIT: Uffda, skrev jeg jentetiss og guttetiss, blir vel anklaget for å være pedofil nå. Men altså DAMEtiss og MANNEtiss!! Håper det er greit? Eller må jeg skrive FØDEPERSON-tiss og IKKE-FØDEPERSON-tiss?? Fy F.. jeg er glad jeg ikke jobber som lærer i denne tidsalder av politisk korrekthet og woke!!

Men videre til saken. I fjor ble tjuefemårige Halima Cisse og ektemannen Kader Arby foreldre til fem jenter og fire gutter. Altså de fikk ni (9!!) barn!! Før «fødselen» var beskjeden at der skulle være syv barn, så da fikk de to ekstra overraskelser, hehe..

Jeg satte ordet ‘fødsel’ i anførselstegn over fordi når det er såpass mange babyer samtidig, er det store utfordringer å ta hensyn til helsemessig. Dette var i den vestafrikanske nasjonen Mali og legene der var bekymret for helsen til både mor og barn, så regjeringen grep inn og sendte den vordende moren til et sykehus i Marokko. Etter fem uker på den marokkanske klinikken ble de ni barna født med keisersnitt.

Alle barna var og er friske og fine!

Det er registrert to niling-fødsler tidligere. En i Australia i 1971 og en i Malaysia i 1999. Men da var det dessverre slik at ingen av barna overlevde.

Nadya Suleman fødte åtte barn i samme fødsel i 2009 og har inntil nå hatt Guinnes-rekorden for å føde flest barn i en fødsel som har overlevd.

Så med andre ord har disse niling-barna som jeg skriver om og deres foreldre satt ny Guinnes-rekord og en kan si at de garantert har nevene fulle med én datter fra før og ni babisser som begynner nærme seg året.

Hva tenker dere? Kunne dere tenkt dere nilinger?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#guinnes #baby #bunny #bunnytrash

12 kommentarer

Siste innlegg