Heksegryte – Halloween 2022!

Her er Heksegryta!
Med noe attåt!
Godt var det, blink blink..
Her er gjengen!
Snuppen min og meg – ta vare på dere selv alle sammen – galskapen når nye høyder!

  😈

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#halloween #helsegryte #venner #fest #moro #fjell #drammen #bunny #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Det har visst vært mye galskap i helgen i forbindelse med Halloween, folk har tatt helt av 🎃 Herlige kostymer dere hadde, uææ ble nesten litt redd 🤪 Håper du får en fin søndag 🤗

    2. Stakkas snuppen med maska. Han fikk vel ikke mye mat den kvelden. Bare tøyser. Artig med edderkopper i gryta. Jeg la edderkopper på en kake en gang, og barnebarna som er livredde edderkopper ba meg aldri å gjøre det igjen. Ha en fin dag 🙂

          1. Jeg er jo av den oppfatning at dette er en tillært frykt. Som mange av disse her jeg bor som blir helt fra seg når jeg går tur med jentene mine, to små mops. Disse folkene er helt ødelagte av sine foreldre og den kulturen de kommer fra når det kommer til hunder. Indoktrinering. I barnehagen så jeg også denne frykten, at barn var redde ufarlige edderkopper, fordi foreldre opptrer som hysteriske iht dem. Veldig trist.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg