Hei, er du med?

Fra 1. desember startet jeg en serie av 24 innlegg som vil fortsette fram til og med julaften, innleggene fra denne serien vil da være første innlegg fra meg hver dag. Som en julekalender, bare bakvendt, med noen twist and turns. Dere kan lese mer om dette ved å klikke på linkene lengre ned.

Jeg vet mange bloggere har startet julekalendere, så plutselig følte jeg at min egen ble noe overflødig. Men nå har jeg startet, og det er for sent å snu, haha..

Dette var ment som et forsøk på å få til litt moro oss bloggere imellom, og det vil bli noen overraskelser underveis, og kanskje er du den som får den beste overraskelsen 😜 🎁

Som sagt så kan dere lese mer om dette ved å klikke på linkene under. Første og andre «luke» er allerede åpnet og Flaxlodd vil bli sendt til de to bloggerne som gjemte seg bak de to første «lukene».

Og husk, selv om det er bare 24 luker på en vanlig julekalender så vil det være enda flere her hos Bunny Trash.

Link: BloggFlax Julekalender Dag 1

Link: BloggFlax Julekalender Dag 2

Riktig god natt, «sees» i morgen 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#julekalender #moro #julegøy #overraskelse #adventskalender #bloggflax #jul #flax #blogg #blogger #bloggere #bunnytrash

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg