Heavenly Blue!


Dagen i dag har jeg brukt til å bli skrukkete på fingrene. Vi har en todelt innglasset balkong som jeg i dag har vasket den ene halvdelen av. Dette har jeg sagt til meg selv noen uker at jeg må begynne med, i dag fikk jeg «fingeren ut».

Planen var å få gjort dette når jeg skal plante nye planter der. Jeg har sådd diverse varianter av tomater og chilli. Samt at jeg har paprikaplanter som skal omplantes og avleggere av andre flotte planter som gjør seg godt.

Jeg fikk fingeren ut etter et besøk her i helga av et flott par som hadde med seg noen planter de selv har sådd, som hadde spiret så fint. Blant annet stemor og lavendel. Fikk også en plante som heter «Heavenly Blue», og det var vel den som utgjorde den siste motivasjonen jeg trengte for å komme i gang.

Så tusen takk for dét kjære dere, dere vet hvem dere er 😜😘


‘Heavenly Blue’ kalles også for ‘blåpraktvindel’ og er utrolig vakker, den omtales som en av de vakreste klatrende sommerblomstene vi har. Blomstene er store, trompetformede og har en nydelig klar, lyseblå farge. Den vokser svært fort og elsker tydeligvis sol og varme, derfor tenker jeg den kan stortrives på balkongen her.

‘Heavenly Blue’ er fine i et tre, langs en vegg, på levegger og så videre. Vi har en vegg på balkongen med en ‘stolpe’, så der blir den nok å gjøre seg godt.

Leste nettopp nå også at frøene innholder det hallusinogene stoffet LSA som er et psykedelisk tryptamin. Strukturmessig er det likt LSD, selv om effekten beskrives som litt mindre visuell enn LSD-rusen, men gir en behagelig følelse av «velvære. Så hvis ikke denne «pandemien» vi har på gang ikke gir seg til utpå høsten så har jeg kanskje en del frø å kose meg med i frokostblandingen 😂😂😂

Takk for titten folkens, ha en flott kveld alle sammen 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vår #sommer #tomat #chilli #paprika #sol #balkong #vårrengjøring #planter #stemor #lavendel #blåpraktvindel #lsa #lsd #trip #heavenlyblue

4 kommentarer

Siste innlegg