Har jeg kn*lla med en homo??!!

Dagens latterkule startet tidlig her på berget da en innlogging på Facebook medførte en avsløring som kom så uventet at det det måtte bli noe latter rett og slett. Det har seg nemlig slik at ekskjæresten til et kvinnelig familiemedlem av snuppen min i dag har postet en offentlig statusoppdatering i sosiale medier.

Han skriver at sannhetens time kommet. At han i 30 år har skjult skjult sin legning og nå har han valgt å komme ut av skapet for alle han har hatt i sitt liv gjennom årene. Han er nå klar for å stå i det, og har forståelse for at det kan være en del som ikke vil snakke med han mer. Han skriver videre at det vil nok bli mange som lurer på hvorfor han har holdt dette skjult og forklarer at det er vanskelig å fortelle at man er homofil. Så sier han at han snart er 55 år og vil slippe leve på løgner og gå utenom grøten, at han har aldri funnet feste i livet sitt, og at å gå ut med dette sannsynligvis vil gjøre at mange kilo vil lette fra hans skuldre. Til slutt ønsker han alle en fin dag.

Altså, jeg ler ikke av dette. Jeg synes det er bra at han omsider har greid å ta dette steget. Jeg tenker at jo lengre en lever en livsløgn desto vanskeligere vil det være å «komme ut». Jeg vet at det nå vil komme mange tøffe og tunge stunder for han fremover, det er mye i dette mange ikke skjønner når man ikke går i slike sko selv. Men alt i alt så tror jeg at hans liv vil bli bedre etterhvert. Det beste en kan ha i livet er å være seg selv. En må kunne akseptere og elske seg selv før en kan ta steget videre og elske og ha det godt sammen med noen andre. Jeg ønsker han alt godt på veien videre.

Så til latterkula. Snuppen min fikk jo et «kick» av dette og sendte umiddelbart nyheten til sin kvinnelige slektning hvorpå hun ringte raskt tilbake og hennes første ord var: «har jeg knulla med en homo??!!» 😂

Har vi ikke alle det? 😜😂

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#utavskapet #homo #pride #bunny #bunnytrash

11 kommentarer
        1. Det har du sikkert rett i.😅
          Kan nok gå god for at mannen min ikke er homo, så her er jeg brennsikker.😆

          1. Hvis du bare har hatt han 😜 men nå er det jo slik at dagens innlegg handler om en 55 år gammel trebarnsfar som har vært gift i mange herrens år med ekskona som nå da forteller at han er homo… 🤪

    1. vet ikke hva jeg skulle gjøre om min mann kom ut av skapet sånn plutselig etter 30 år. vet ikke… det er kanskje bare å støtte han? Man elsker jo ikke personen mindre eller mer pga legning? vanskelig spørsmål.

      apropo sex så tror jeg de fleste har hatt erfaring med motsatt kjønn (håper ikke jeg tråkker på noe trær nå :P), men synes det er ganske så normalt, spesielt i tenårene.
      Nå kom jeg ut med en avsløring også:))) jeg hadde jentekjæreste da jeg var 16

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg