Har fått blåtann!

Tenker dette blir det siste innlegget fra meg i dag, ville bare stikke innom og fortelle at vi har fått blåtann på balkongen vår nå. Det har ingenting med tenner å gjøre, eller blomster, eller kaniner, hehe..

Nei, dette er en høyttaler, en sånn musikkdings som vi kan spille/streame musikk fra Spotify, YouTube og sånn når vi sitter på balkongen og koser vårs. Vi kjøpte den i Sverige nå sist lørdag da vi var på tur, de var ikke dyre så det var bare å slå til. Veldig god lyd og så sirkulerer den ledlys i mange flotte farger. Vi hadde en god spiller fra før, men syntes det var litt tullete med ledning mellom den og mobil for å spille. Altså den gamle hadde ikke blåtann som er en greie for å kunne spille trådløst, altså uten ledning. Det er kult, så nå er vi fornøyde. Jeg har faktisk spilt musikk på balkongen i hele dag, hehe..

Ellers er det ikke så mye å melde herfra i kveld, så hvis dere har lyst å lese mer blogg fra meg så har jeg lagt ut tre innlegg tidligere i dag. Det første «Veien til Jannah, potensiell jihadkrig i Drammen 14. mai» er greit å lese og være bevisst over hva som skjer her i byen den dagen. Det er jo en lørdag, og barn burde ikke være tilstede for å si det sånn!

Det andre innlegget «Bunny Trash 10 Fun Facts» er jo bare morsomt da, og lærerik fakta om alt fra griser, isbjørner, Kleopatra til Thomas Edison og kaniner.

Det tredje handler om tasking, og det er hva jeg har lært om i dag, tasking, og tasking skal jeg slutte med. Vil du vite mer? Bare les «Jeg har herved sluttet å taske!!»

Har dere forresten vært innom «Solliv» i dag og sjekket hva hun har hatt å meddele? 😜

Takk for titten og kom veldig gjerne innom igjen i morgen 🥰👍🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#blåtann #bluetooth #høyttaler #mandag #solliv #hverdagsliv #bunny #bunnytrash

20 kommentarer
    1. Håper ikke du kastet den andre spilleren din da? Jeg har faktisk skrevet om akkurat dette på bloggen min i dag 😉 Vi nordmenn er nemlig skummelt flinke til å kaste elektronikk! 🙁
      Når det gjelder multitasking, så går det helt fint å vaske kopper og høre på musikk samtidig, det må vel være “innafor”?

      1. Den er ikke kastet, legger den ut på Facebook jeg vettu, så kan noen som trenger overta 😜👍🏾 Hvis du faktisk greier å høre hva som synges og spilles samtidig som du vasker, så send meg dn melding i morgen. Jeg tør påstå at en veksler der også, switchtasker. Mennesker kan ikke multitaske. Her kommer masse forslag, og man kan jo både se, høre, lukte og puste samtidig som en går og promper, men det går ikke under begrepet multitaske 😜👍🏾

          1. Da gjør du nok en redusert jobb enten med det ene eller det andre, håper det er syngingen desverre, for jeg anser det som viktigere at kopper og kar er rent 😜 men det kan jo være at den reduserte jobben består i at du bruker lengre tid – uansett så er det slik at kun datamaskiner multitasker mens mennesker switchtasker.

    2. Har også en, riktig nok uten ledlys. Men en av mine beste venner :), den gir meg musikken jeg vil ha, en del podcaster og radio inn i mellom. Elsker den. Tar den av og til med i bilen også :D.

      1. Siden vi har både diskokule, psykedeliske snurrebasser og purple growth light på balkongen, så passet det godt inn med sirkulerende LED-lys som skifter farge i høytalleren. Viktigste er jo god lyd, men blåtannen var årsaken til kjøpet. Sende snap, haha.. 😜

    3. Kjekt med slike duppedingser 😀
      Min C har også slike duppedingser… og fjernkontroller…. så blir det farger her og der osv.. 🙂
      Jeg forstår jeg er en enkel sjel som ikke en gang har høgtalere til tv…. 😀 hehehehe

      1. Vel, nå bruker ikke jeg tv noe særlig, så trenger ikke høytallere der i bunn og grunn, men musikk.. jeg kunne ikke levd uten, isåfall hadde det vært veldig veldig veldig trist!

    4. Ja musikk må vi ha! Men jeg som elser filmer og serier MÅ ha TV også 😀 Og jeg er jo avhengig av God morgen Norge på TV2 😀

    5. Blåtann er kjekt 😊.
      Eg har ein sånn liten sak på nattbordet, som er tilkopla to enda mindre dingser under haudeputa. Der speler eg lyd av bålknitring når eg skal sova, for å motverka hylinga i øyrene.
      Det hadde vore trøblete med masse ledningar der 🤔.
      Så har eg kopla tlf opp mot fjernsynet, så når eg skal sjå nettflix, eller andre strømmetjenester, så får eg det på “storskjerm” 😊.
      Ja, eg har vore innom Solliv, og fått med meg at me strir med same problem.
      Ein og to i samtale går greit, kjem der tri, melder eg pass, for då verte det berre surr.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg