Har dere prøvd Sam Yang TikTok-Dinner?!

Det er ikke en spesiell rett som heter «TikTok-Dinner», men det handler om påfunn med mat som «trender» på TikTok. Jeg opprettet en profil på TikTok en gang og postet noen videoer, men fant fort ut at det er ikke for meg. Men snuppen min er helt TikTok i hodet, og i dag var han «TikTok-inspirert».

Da han var ferdig på jobb så ringte han og sa jeg måtte ikke tenke på middag, for han skulle innom Asia-butikken og handle noe, så skulle han lage når han kom hjem. Joda, jeg skjønte at han hadde sett noe på TikTok, men jeg hadde ingen anelse hva.

Hjem kom han og inn på kjøkkenet forsvant han, og det dere ser på øverste bildet er hva det ble. Det er en sånn greie på TikTok nå å koke og steke en bestemt type nudler som heter «Sam Yang» sammen med ost. Dette serverte han så med luftfritert hvitløksbrød og rekeboller.

Grunnen til at jeg skriver dette er at disse «Sam Yang»-nudlene var kjempegode. Det hele ble dritgodt. Kunne faktisk kjøpt det på restaurant. Ekstra morsomt er det når snuppen min gjør ting han ikke egentlig har peiling på. Dere skjønner at disse nudlene er koreanske og spicy X 2. Altså se for deg at du har en sterkhetsskala på 1 til 5, da er disse nudlene 4 pluss.

Så der satt snuppen min rosa som en sparegris og tørket svetten av panna og pustet og peset. Han bruker helst styrke 1, og hvis det hadde vært mulig hadde han nok valgt 0. Mens jeg fråtset, masse smak på disse nudlene, og når de da var stekt i ost (og rømme) ble de excellente. Disse rekebollene var jo en overraskelse også, for de var snadder altså. Jeg sa til snuppen min at dette måtte han gjerne lage igjen. Jeg hørte han pustet, så jeg regner med han hørte meg..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#samyang #nudler #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. De nudlene der kunne Jr levd på! Passer nok han perfekt nå når han flytter til Bergen: I 1.etg av bygget han skal bo er det utenlandsbutikk med nettopp nudler! Tips til snuppen: Kjøp den svarte pakken neste gang, de er LITT mildere, de spiser eg 🙂 Fortsatt HOT, men man dør liksom ikkje helt 🙂 Digg middag!

      Klem Vibbe 🙂

      1. Jeg skal ha fler av de røde, men jeg har informert snuppen om svarte poser etter ditt råd. Personlig liker jeg at han blir herdet, er så tullete å bruke to kasseroller når jeg lager mat som dette, bare fordi enkelte er så pinglete 😜🤪

        1. Haha enig….Ali dør om han få et korn for mye m chili….!
          Men du må trene han opp, du har svarte i ei gryte og røde i den andre, for hver gang du lager dette sper du ut de svarte med røde…og plutselig er det røde i begge grytene – Tilvenning vettu 🙂

    2. Det ser veldig godt ut , men sterk mat er ikke min favoritt 🙂 Uansett så kan vi se langt etter sånne butikker her i mitt område 😂 Ha en fin fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg