Handleliste!

Ofte tenker jeg på en medblogger når jeg skriver handleliste, det er ikke så dumt, å notere akkurat hva man trenger på en slik liste, i stedet for å fly rundt i butikkene, se på alt og raske med seg masse man ikke trenger. Og en er mer garantert å få med seg det en trenger i heimen, kjedelig å glemme noe og måtte ta en ekstratur. Jeg vet at noen handler kun det de har skrevet på listen sin, og ikke mer. Jeg er ikke heeelt der, jeg kikker i billigkurven om det er noe jeg liker der, og jeg er oppmerksom på tilbudene.

I går var jeg og handlet, og utenom det som sto på lista kjøpte jeg to poser kjøttboller av kylling til 20 kroner stykket. Den originale prisen i dag er 81 kroner per pakke. Disse to posene er tre middager for oss. Det er billige middager, kjøttboller med litt sopp og grønnsaker, potetmos og mild peppersaus.

Anyways, i morgen skal jeg ned til sentrum. Skal se etter denne dama jeg skrev om i ‘dette innlegget’. Så skal jeg innom en annen dame med noen godiser til hunden hennes. Hun er dårlig til beins og handler bare der hun bor, og der er ikke de godiser jeg vet hunden hennes liker veldig godt. Jeg fant dem på en butikk i min bydel. Til sist skal jeg kjøpe de to tingene på handlelisten som dem ikke hadde der jeg handlet i går. Nemlig blå hårfarge, og 1 stk vanlig, men svart stearinlys. Vet ikke helt hvor de selger svarte stearinlys, men jeg tenker jeg starter med Nille.

Hvorfor bare 1 stk stearinlys spør du? Dét kan jeg fortelle på bloggen her i morgen hvis jeg finner et, så det er bare å følge med. Riktig god natt alle sammen!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#handleliste #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Jeg skriver handleliste hvis jeg skal ha mer enn 4- 5 ting. Da blir det som regel bare det jeg kjøper hvis jeg ikke kommet over noe til 40-50%. I går ble det en et beger med kyllingsalat som ble kveldsmat, en en pose med ferdig kålrabistappe, som blir middagstibehør i dag, og en blåmuggost som var det var nedsatt pris på.

      1. Jeg har en liten bok på kjøkkenbenken. Der skriver jeg ned etterhvert som jeg oppdager noe det er tomt for og ting vi trenger. Så det kan bli fra 1 ting til veldig mange ting.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg