Han puster ikke, han puster ikke!! – jeg klikker ikke!!

Nei, vet dere hva. «Han puster ikke, han puster ikke», et innlegg med den overskriften klikker jeg meg ikke inn på fra en som nå er så omdiskutert med sine innlegg om dødt barn, igjen og igjen og igjen. Og igjen.

Anklagene har haglet om at denne historien (som denne overskriften mest sannsynlig handler om igjen, uten at jeg kan vite det sikkert) blir brukt for klikk og moneymaking. Ikke kan jeg vite at det er tilfelle heller, jeg velger å ikke tro det.

Å bruke barn er det verste jeg vet, det finnes mange innlegg i bloggen min om akkurat dét. Uansett, jeg klikker meg ikke inn på innlegget. Det har gått for langt, alle skjønner at den overskrifta der har sin hensikt.

Min medfølelse til alle som mister sine barn, jeg har sympati med sorg, og jeg føler ekstra med disse som opplever at dette blir rippet opp i, igjen og igjen. Jeg føler med skribenten, og jeg føler med alle rundt. Dette er hjerteskjærende.

Takk for titten, god natt og riktig god morgendag ønskes dere alle ❤️


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#icantbreathe #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Veldig bra observert og riktig kommentert. Skal prøve å memorere en kommentar til kokkejævel som aldri kom på trykk. Den gikk omtrent slik. Innledningen var så klart høflig og saklig… “du har min største medfølelse, det er komplett umulig å fatte og begripe hva du har vært igjennom av død og elendighet. Det er med en vond følelse inne i meg jeg skriver dette, tenker på barna dine.

      I morgen er det garantert all time high på Blogg.no, ,ed blogghistoriens sykeste clickbait. etterfulgt av et nytt innlegg med reklame for lamme lår. Du har svart tidligere at din datter på fjorten år og hennes skolekamerater og venner ikke følger deg på sosiale medier (det er vel som å trå på julenissen) Du er veldig opptatt av mobbing, og det er fint. At barn av utagerende foreldre på sosiale medier sliter er en kjent sak. Viser til Elevundersøkelsen i 2017 som viser at over 50 000 barn blir mobbet på skolen. I den forbindelse uttalte tidligere kunnskapsminister Jan Tore Sanner ” Det er helt uakseptabelt at så mange barn og unge går på skolen med en klump i magen. Undersøkelsen viste også at mange elever oppgir at voksne ikke vet om mobbingen. Samtidig viser jeg til et intervju med deg i Dagbladet for en tid tilbake. Du ble spurt.. Hva er personlig og hva er privat for deg? Hvor går grensa? Du svarte .. Jeg sier at grensen går i skolegården. Er det noe jeg tror blir en belastning for Datter, skriver jeg ikke om det. Omtrent sånn var kommentaren som aldri kom på trykk.

      Gjør oppmerksom på at denne kommentaren var med annen sak, ett eller annet om favorittsexstillinger, før denne famøse clickbait som overgår alt. Det er rett og slett tragisk og være vitne til, når jeg tenker på at vedkommende har en datter i starten på voksenlivet.
      Tusen takk for at jeg får bruke kommentarfeltet ditt for å belyse denne totale uansvarlige tenåringspappa. 😉

      1. Men har du noen gang stilt deg selv spørsmål om det er så ansvarlig hvordan du selv driver på? Tar ikke du selv del i mobbing md dine anonyme kommentarer hist og her? Mener du virkelig at du selv ikke vrir på ord og meninger fra oss andre som ytrer oss? Mener du selv at du ikke er anklagende og dytter på andre meninger man faktisk ikke innehar? Jeg vet ingenting om hva du skriver, jeg simpelthen forklarer hvorfor jeg selv velger å ikke klikke på sådan innlegg, mens du selv faktisk velger å klikke inn på sådanne innlegg og gi næring til hva du selv kritiserer.

        1. Visste du måtte vri og vende på min kommentar 🙂 Uansett, du har rett i at å klikke på den famøse overskriften og kommenterer her gir fyr i leirbålet. Klarer rett og slett ikke å la være så lenge det er mindreårige som sliter med en utagerende far.

          1. Jeg vrir og vender ikke, jeg stiller spørsmål ut fra de observasjoner jeg selv har gjort. Du har jo nettopp skrevet selv at jeg har gjort gode observasjoner og kommentert riktig. Og du kan jo ikke nekte på at dine kommentarer ikke er ukjente for meg. Nok en gang blir du svar skyldig. Akkurat dét skjer ganske ofte. En annen ting er at du i dag har kommentert her i bloggen min under pseudonymet «Sol», noe som virkelig gir inntrykk av hvor falsk person du er. Kokken står for sine ord, han signerer faktisk for dem!

      1. Ubevisst kan jo alle ha type overskrifter andre reagerer på. Men denne er bevisst lagt ut for å assossieres til hendelser vi alle har hørt om alt for mange ganger nå. Mitt valg er å ikke lese. Jeg personlig synes dette begynner å bli creepy. Håper bare vedkommende klarer å få bearbeidet dette nå, slik at hin kan gå videre med livet sitt.

    2. God morgen,Bunnytrash 😊🌺☀️🇳🇴

      Som du vet så er eg en av dem som har mistet barn,og vi er mange 😢

      Eg har aldri følt noe behov for å si så mye om verken dødsfallet eller omstendighetene rundt det den gang eg hadde blogg på blogg.no.Eg følte det som å gå over noen grenser som ikke var mine.
      Denne bloggeren du nevner hadde et innlegg for en tid tilbake som (innimellom selvskryt) omhandlet et barns død og eg kommenterte under det innlegget fordi eg følte at eg forsto og kunne relatere til den delen av temaet.Eg har seinere angret på at eg gjorde det,opplevelsen av hvordan et,i utgangspunktet,nydelige tema,sporet fullstendig av i flere innlegg og,ikke bare tillot bloggeren at dette skjedde,men bidro sterkt til at det skjedde,gjorde det til en simpel affære som eg (og min døde sønn) ikke ønsker å være en del av.Det hele endte simpelt og stygt og eg personlig følte meg både støtt,krenket og såret på alle våre døde barns vegne.
      Eg skjønner at det er klikk og klikk-åte,men følelsen man før er «den enes død,en annens brød» og bloggeren bør etterhvert spørre seg selv om det er sånn bloggeren vil fremstå,tjene selv på sine egne barns død.Det blir for simpelt og respektløst for meg 😪

      Eg syns også at den tilsynelatende uendelig store beundrerskaren bloggeren soler egoet sitt i bør spørre seg selv om de virkelig vil applaudere den type simple og direkte spekulative handlinger og ord.

      Hilsen synskepeggy.

      1. Han tenker kanskje annerledes om dette enn du gjør. Annerledes enn jeg gjør. I dette innlegget får han muligheten til å lese andres tanker om dette utenom eget kommentarfelt hvor det som oftest blir et sammensurium av oppgulp og konflikt. Ikke akkurat slik jeg hadde ønsket det skulle resultere hvis jeg hadde et barn og nevnte barnet (død eller levende) i et innlegg. Nå har jeg ingen barn (bortsett fra jentene mine), og har heller heldigvis aldri opplevd å miste et barn. Jeg bare setter foten ned når det gjelder å klikke inn på slike innlegg når man er blitt gjort klar over så mange ganger hva disse innleggene handler om, og hvordan kommentarene etterhvert kommer til å bli, hvilket betyr (for meg) misbruk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg