Hadde det jævlig artig på byen i natt!!

En mann ble sendt til Ullevål sykehus i Oslo etter å ha blitt knivstukket i mageregionen i Kongsberg i natt. Politiet ble oppringt om dette klokken 00:37, og en mann i 20-årene, som beskrives som en lokal kjenning, ble pågrepet på egen bopel klokken 01:40. Der har vi det ordet igjen, lokal, og folk synes det er greit. Fremstille dette som sønnen til naboen du vokste opp med? At våre venners barn fremstilles som fullstendig rabiate uten respekt for menneskeliv? Det kunne vært hvem som helst som gjorde dette sa den blodrøde kjærringa mens hun satt ved frokostbordet og leste nyhetene, trygt hjemme langt der ute på bøgda. Selv om hun vet at det ikke var hvemsomhelst, men å si noe annet høyt, det er rasistisk. Det har hun selv pekt ut andre for å være hver gang samfunnets realiteter blir lagt på bordet. Det kunne vært hvem som helst..

Kunne det vært hennes egne barn, er det hva hun mener? Er det slik dem er oppdradd? Til å vandre rundt på byen natterstid og knivstikke dem man ikke liker? Really??

Mannen som ble knivstukket ble først sendt hit til Drammen sykehus, men kort tid etter ble han sendt videre til Oslo universitetssykehus Ullevål. Tenker det sier seg selv at det ikke står så bra til der nei. Og da er jeg den slemme som sier noe om dette? Det er jeg som sprer fremmedfrykt? Det er ikke disse med kniver som prøver drepe andre mennesker, det er jeg?

Fy meg, og stakkars knivstikker som blir utsatt for «rasisme» og «fremmedfiendtlighet»..

Tenker det sier litt om folk som kommer med denslags påstander. Vet dere hva jeg gjorde i går?! Snuppen min og jeg hadde et lite vorspiel her på balkongen, vi fikk besøk, drakk og hygget oss. Så dro vi ut på byen, ubevæpnet, mellom 00:37 og 01:40 så danset jeg. Hellige kaninmåne.. jeg danset med den ene dama etter den andre. To mannfolk prøvde sjekke meg opp, kjekke mannfolk faktisk, haha.. jupp, jeg sprer fremmedfrykt. Folk er ikke helt gode, men det er ikke noe nytt under sola. Ha en fin dag, det er bare å nyte, ikke tenk på han som ligger på Ullevål. Ikke snakk om det, ikke påpek eller belys situasjonen i håp om at folk skal innse at man trenger en mer vettug politikk her til lands, ikke gjør noe for å forhindre at nestemann blir din nabo, sønn, venn eller andre som står deg nær. Hold kjeft, dans dans dans oppå bordet, legg deg ned, utadæsjælopplevelse.. neida, hadde det jævli moro i går. Og jeg er så heldig at jeg får oppleve enda en dag til – ja til livet!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kongsberg #drammen #oslo #berikelse #uteliv #norge #bunnytrash #bunny

7 kommentarer

Siste innlegg