Gratulerer så mye med dagen Vivian!

Ønsker med dette å si noen ord, til den flotte dama som bor i en fjord. Hun med øyne som glitrer, og utrykk som kvitrer. Jeg er i målløs beundring for din styrke og ditt pågangsmot. Ditt vakre hjerte og din gode sjel. Jeg er takknemlig for å ha fått lært deg litt å kjenne, ha møtt din festlige finnmarking og din veloppdragne og sjarmerende lille gutt – og fine lille bissevovven da. Takk for at du for meg åpnet ditt hjem, og tusen takk for at jeg fikk stjele en klem!

Denne dagen den er din, jeg håper virkelig at den har vært fin. Når livet er som livet har blitt, jeg vet at du ikke tar noe for gitt. Jeg skulle gjerne gitt deg den mest ønskede gave, men jeg kan ikke mer enn meddele at jeg er ditt hjertes slave. Jeg støtter deg så godt jeg kan, du er uforglemmelig og unik, og jeg håper bursdagen din også ble slik!

Mamma på hjul ruuuler!!

Du e steike rå Vivian, æ digge dæ, gratulere me dagen!!

Bunny

Link: Bursdagsinnsamling!!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #bunny #bunnytrash

12 kommentarer

Siste innlegg