Gratulerer med dagen Frodith!


Det er ikke så veldig lenge siden jeg begynte å følge denne bloggerinnen, men det var etter en Hulderdans og litt eventyr med Salt og Pepper. Så begynte jeg å bla litt i bloggen hennes, og denne dama gir meg godt humør.

I dag har Frodith bursdag, noe jeg fikk med meg helt tilfeldig, så fordi hun er en humørspreder som gir av seg selv, så vil jeg gi tilbake, fordi hun fortjener det. Og fordi jeg faktisk har fått med meg at hun har bursdag!

Gratulerer med dagen Frodith!

Dette er en blogg som har mange fine innlegg og hun har to morsomme tøyrotter som hun sikkert har hatt bursdagsfestligheter sammen med i dag. Tipper Frodith har koset seg med kake og kaffe, og litt ost og brus til Salt og Pepper. For det er hva disse to tøyrottene heter.

Og til dere som lever i den villfarelse at ‘kosedyr’ ikke er levende, så tar dere faktisk skammelig feil, for disse to er i aller høyeste grad lys levende vesener i Frodiths univers! Et univers som smitter glede over på andre, så igjen, gratulerer med dagen Frodith!

Har vært innom deg i dag, og stikker innom igjen snart. I mellomtiden kos deg!!

Og dere andre, her er en snarvei til Frodiths blogg: Frodith.blogg.no

God Aften 🌹


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#frodith #bursdag #salt #pepper

 

10 kommentarer
    1. Solliv henger seg med på feiringen. Frodith er toppers…Hun heter ikke det da, men her inne heter hun det!
      To ganger har jeg truffet denne dama. Gode samtaler begge gangene og masse latter! 🙂
      Hipp hurra!

    2. Tusen takk skal du ha du!! 🙂 Blir så glad av sånne innlegg. At noen har satt seg ned og laget et helt innlegg bare til meg, sånt er SÅÅÅÅ kos 🙂 Her har Salt og Pepper hatt “ferie” noen dager 😀 Ha-ha.. De får ikke overta HELT, så når JEG har bursdag så får de holde seg litt i bakgrunnen. De herjet vilt på 17.mai i fjor, med å stå på balkongen å leke Sonja og Harald, så i år dro jeg faktisk også på camping uten dem. Men de var jo på hyttetur for en uke siden så det er ikke synd på dem 😉 Jeg har hatt en strålende dag. Jobbet på hjemmekontoret, fått masse hyggelige hilsninger, meldinger og innlegg på blogger <3 Hatt venninne på besøk, fått kake og gaver. Så jeg kunne ikke hatt det bedre 🙂 Veldig koselig at du setter pris på bloggen min, spennende å bli kjent med nye folk 🙂 Igjen, tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg