Gratulerer med dagen fineste Ella!!

Gratulerer med dagen fineste Ella Madonna ❤️

Lille vakre nurket vårt. Tenk at du er 11 år. For hvert år som har gått blir det vanskeligere å la det synke inn. Tiden går altfor fort. Det føles virkelig ikke som 11 år siden da jeg fikk deg i mine armer første gang. Nå kom du jo ikke til oss før du var åtte uker, men likevel.. Hjertet mitt vokste den dagen, jeg glemmer aldri den følelsen, det var kjærlighet ved første øyekast.

Jeg hentet deg i Oslo da du kom fra Ålesund, og vi dro da hjem hit til Drammen, jeg plasserte deg i armene på snuppen min, og jeg kunne se han smeltet umiddelbart.

Du (og rampedatteren din) er virkelig det beste vi har gjort. Men det du som er årsaken, du gjorde vår lille familie hel med alle dine raptuser, din vilje, boffingen, all gleden, all kosen, vesle Ariel, og all din kjærlighet som ingen kan overgå.

Vi elsker deg uendelig ubeskrivelig mye ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ella #mops #fødselsdag #bunnytrash #bunny

28 kommentarer

Siste innlegg