Godt å komme hjem!

Øynene mine går nesten i kryss nå. Stod opp klokken 05:55 i morges. Spratt inn i dusjen, kledde meg, og deretter ut på balkongen for røyk og morgenkaffe. 07:20 skulle vi ta bussen hjemmefra. Jeg var så dårlig at jeg ble redd kroppen ikke ville bære meg, men ut døren kom vi oss, snuppen min og meg, med hver vår trillekoffert. Toget fra Drammen til Sandefjord hadde avgang 08:15, og på toget kjente jeg at kroppen samlet seg, heldigvis.

Klokken 10:00 gikk Color Line Hybrid fra kai og turen over til Strømstad var bare deilig. Nydelig vakkert vær og sol. Hadde forhåndsbestilt buffet (er mett enda). At det koster 200 kr pr pers for denne buffeten er gitt for pengene. Altså bare røykalaksen og softisen jeg spiser på denne turen er hva man betaler 200 kr her hjemme i Drammen. Og ellers fikk jeg jo i meg både kokte og stekte egg, eggesalat og bacon. Pølsegryte og pasta. Masse godt pålegg, melk, juice, mokkakaffe, kake og mer, hehe..

Litt forsinket framme i Strømstad, der hadde vi to timer å få fylt opp trillekoffertene våre, for så og ta bussen fra et sted som heter Blomsholmsmotet, et veikryss i gokk der man bare ser jorder og trær alle veier. 14:30 gikk bussen derfra til Oslo S, og derfra tok vi toget litt passert 16:00 til Drammen, og så buss hjem igjen til Fjell.

Nå har vi lurt med oss masse digg her altså, og snuppen min gleder seg ekstra for nå har vi fått rosa gin i huset her altså, hahaha.. Nå orker jeg ikke skrive mer, natta 😜🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#elskeligorkide #dendrobium #amabile #orkide #loveable #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Jaså, så det var klart for en harrytur altså! Aldri feil å ta båten til Strømstad, og den buffeten går det jo gjetord om! Sov godt, Bunny 🙂

      1. Veldig ting tur, men med mye godt i trillekoffertene har vi nå returnert til vår residens. Takk, sov veldig godt i natt 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg