God morgen Norge!

På inn- og utpust har jeg i en årrekke advart mot og sagt at slik kommer det til å bli her til lands. Innvandrere fra mena-land og islambeltet vil sette kraftig preg på det norske samfunnet.

Hvordan synes folk dette året har vært hittil? Jeg vil gjerne ha kommentarer på akkurat dét. Særlig fra dere der ute som har gått hardt til verks for å få enda mer av dette, dere som mener #50erikkenok, og dere som har postet egne innlegg der jeg har blitt omtalt med dypt graverende karakteristikker og nedsettende kommentarer fordi jeg skriver om disse tingene og hva som skjer rundt oss. Bare en enkel uttalelse om president Erdogan i Tyrkia, at jeg ikke liker eller har noe til overs for hans venner, eller støttespillere om dere vil, har blitt vridd og vendt på og postet om i andres innlegg til å handle om hudfarge. At det er hudfargen til disse menneskene jeg ikke liker.

En kunne fint ignorert slike utspill og kommentarer. For det er jo både feil og lavmål. Meget lavmål. Men jeg føler at det er riktig å faktisk ha litt fokus på det også. Fordi, det er nettopp slike mennesker, slike som kommer med denslags karakteristikker og utspill, kaller folk fordomsfulle og rasister, som er årsaken til den negative utviklingen her i landet. Bedrive hersketeknikker mot andre, stigmatisere og hetse, med ondskapsfulle og feilaktige uttalelser for å fremme en uvettig innvandringspolitikk som ødelegger stadig flere liv. Se nå på hvordan det er blitt, når disse folkene, stemmer frem sin blodrøde sosialistpolitikk og skriker om enda mer import av ukultur og livsfarlige holdninger der respekten for andre menneskers liv er så lav at det går over vår forstand, og deres terskel for å begå grusom vold er så lav at en knapt kan tro det er sant.

Fra at jeg har skrevet om masseslagsmål i byene, har det utviklet seg til stadige innlegg om hendelser hvor bruk av kniver og machete har vært involvert. Utviklingen fra hvordan moskéer har poppet opp som paddehatter rundt om i landet og faktisk har doblet seg de årene jeg har driftet denne bloggen, dét er skremmende.

Nå er det ikke lengre kniver og machete, eller jo det er det, overalt hele tiden, men nå er det i tillegg ukentlig handlinger med skytevåpen. Hele denne delen av landet er påvirket, men det har jaggu satt sitt preg i byene på vestlandet også. I skrivende stund ser jeg at medieoppslagene handler om en skyteepisode på et utested. I går skrollet jeg forbi noen overskrifter om en tenåring som var funnet skutt i en barnehage. Gidder ikke lese mer, jeg bare vet at folk sier de vil ha mer. Sosialistene vil ha mer!! Det stemmes enda på de mest innvandringsvennlige politiske partier. Tenke seg til at nåværende regjering faktisk sitter enda, ingen har stilt mistillitsforslag! Det er så tafatt at jeg har ikke ord!! #50erikkenok #500erikkenok #5000erikkenok #500000erikkenok

Altså, hvor mange er nok?

I løpet av kort tid nå har det vært 3 meget farlige situasjoner på jobben til min samboer. Mottaket på sykehuset. Sist torsdag eller fredag, uansett.. her om dagen, en mann tar seg inn på sykehuset med kniv, i visittiden og er helt psykotisk. Ansatte må omringe han og få pårørende inn og ut trygt mens de venter på politi, som bruker sin tid. Heldigvis ble ingen skadde, politiet satte elektrosjokk på mannen og fikk overmannet han.

«Vi er i sjokk!!»

Ingen er trygge, ikke engang på sykehus. Der er ingen vakter med kompetanse for å håndtere slike galninger, ingen fagpersoner med psykiatri i beltet, det er for lite politi i landet. Innlandet politi har meldt at overfall og voldtekter er nå nedprioritert og blir ikke etterforsket fordi alle ressurser går til etterforskning av drapssaker. Der er det fritt fram for å overfalle og det som verre er nå..

Siste dagene har det også preget overskrifter at en bydel i Oslo kan bli som Sverige om 5 år, politiet sier der er mafiatilstander, folk er pisse redde. Personlig mener jeg at vi er der nå, den bydelen er ødelagt. Bildene som er i media derfra, der kan jeg se leiligheten jeg bodde for 19 år siden. Jeg bodde ikke der lenge. Vinduene i lokalene i nederste etasje ble stadig knuste, stoler ble kastet gjennom. Homofile ble banket opp stadig vekk, sendt til legevakt og akuttmottak, bydelen ble erklært muslimsk. Dop og vold på hvert hjørne etter solen har gått ned. To ganger slapp jeg selv unna overfall. Det er 19 år siden, og aldri mer om jeg skal bo i Oslo. Skytingen på London pub i forfjor, terroren som ble planlagt av en gruppe islamister, det er bare en forsmak på hva som kommer.

Drammen er også skummelt. Her må kommunens ansatte kle seg i verneutstyr og skuddsikre vester når de skal inspisere eller besøke kommunale boliger. De kan rett og slett bli knivskadet, skutt eller drept for for dette. Bare for å besøke noen, si hei, og ta en titt på en leilighet.

Fint hva dere har fått til med dette landet. Jeg er så utrolig skuffet over dere som har fått dette til og fortsetter med denne #erikkenok-politikken deres. Dere burde skamme dere noe så jævlig, men der skamvettet ikke er, der det ikke er selvinnsikt, der er ikke er noe vettugt i det hele tatt. Samfunnet blir ødelagt av dumme ignorante nordmenn, vi kan skylde på innvandrere og islamsk adferd til vi blir blå, men de og deres adferd er bare verktøy, redskaper, for disse utrolig teite folka, nordmenn, med sin #ikkenok-politikk!!

God morgen Norge!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#norge #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
      1. Takk. Det ser for meg ut som nordmenn flest får hva de vil ha, hva de har stemt frem. Er bare så jævlig for oss andre som ikke vil ha dette 🐰

    1. Er SÅ enig! Jeg tør ikke rise inn til Oslo! Jeg er snart 84 år, født og oppvokst på Rodeløkka i Oslo, men tør ikke ta en tur dit nå, TRIST!😢
      Jeg støtter ALDRI slike organisasjoner som LEGER UTEN GRENSER, for de er UTEN…MORAL! Uten skrupler plukker de opp folk i overfylte båter, frakter de til Europa!
      Det hadde vært mer riktig å frakte de tilbake, eller et annet sted der nede, da hadde det nok fort blitt slutt på denne trafikken!
      Så disse legene er med på vedlikeholde denne farlige trafikken! DE ER LEGER UTEN ANSVAR!

    2. Forsto ikke det med…nettsted! Glad for at ikke e-postadressen min blir publisert! Faktisk kan det være farlig når vi har med slike pøbler å gjøre! Grusomt at Norge har blitt et fristed for kriminelle!

      1. Nettsted er hvis du feks har en blogg eller annen nettside du vil linke til. Email blir aldri publisert. Takk igjen for kommentar og innspill. Velkommen igjen 🐰

    3. NOrge ødelagt,er født i 63 ,den gangen var det verken negre homofile,skilte,bortsett fra noe0n få.gud for en god tid.,med fot.flkevogner , matpakker,å hvor trygge vi var.fasttlelfon og nrk,lykke.

      1. Har du problemer med at mennesker er mørkhudet eller homofile, så har du havnet i feil blogg. Jeg er homofil, og mine venner er fra overalt i verden og kommer i alle farger 🐰

    4. Fantastisk bra skrevet!!👏👏 Det MÅ være lov å ha en mening om denne galskapen uten og bli kalt rasist eller fordomsfull.. Det er jo blitt en forbanna jungel krig i dette landet som vi åpenbart ikke har kontroll på!! Takk til deg som skriver om ting andre ikke våger, men som er så forbanna viktig å få frem 👏👏👏💪

    5. Eg las noko som Marie Simonsen hadde lagt ut på X, etter skyting på eitt torg i Oslo.
      Det er rett og slett skremande at vaksne (62) folk kan ha slike haldningar, og koma med slike uttalelsar som hu gjer.
      Snakker om å vera rasist og white supermaschist. Dama er jo fullstendeg gal.
      Når media betaler slike grauthaud for å skrive i avisene, og folk er så stokke dumme at dei trur på det deisse forkvakla “journalistane” skriv, ja, då er der lite von for framtida.
      Det ein sår, skal ein og hausta.
      Nå har deisse woke folka sådd undertrykking og hat mot dei oppegåande, i årtier. Snart må dei hausta undertrykking og hat, frå dei som dei “høgheila”. Altså Islam. Dessverre vil det og gå ut over dei som har åtvara mot galskapen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg