Glorie og vinger etter bloggtreffet!

Dette er et toalett på en restaurant her i Bergen, det er ikke et filter med glorie og englevinger. På toalettet er der ei huske som en kan sitte på og bli avbildet. Så derfor måtte jeg det. Det som var synd var jo at jeg var sliten og trøtt og i turantrekk da denne husken ble oppdaget. Hadde jo vært kulere å ta bilder i skikkelig antrekk og litt freshere i trynet, men som sagt, vi hadde vært på en lang tur i skogen, vært og sett på utsikten over Bergen, hilst på geiter, haha.. og ja virkelig hatt utbytte av dagen.

Nå snakker jeg ikke bare om snuppen min og meg, men oss da, i tillegg til andre bloggere og hyggelig familie dem hadde med seg. Dette var maks altså, skikkelig fin tur, og kjempefine folk. Jeg får komme tilbake til det ved en annen anledning. Men disse bildene er altså fra hvor vi var og spiste etterpå. Kunne ikke la være liksom. Anyways, vi koser oss maks, og nå er det tid for mer moro prekas!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bergen #bloggtreff #toalett #bunnytrash #bunny

12 kommentarer

Siste innlegg