Gledesspredere!


God morgen alle som titter innom 🥰

Det er mange fine folk som skriver blogg, det kan jeg ikke få fremhevet nok egentlig. Det er særlig siste året, eller gjennom pandemien jeg har fått med meg at i bloggernes verden er det mange som har mye bra og dele med mennesker rundt seg.

Jeg var jo en gang (er) en stor kritiker av rosabloggere, og da spesielt én som da ledet fram de andre. Det ble veldig mye, og veldig dominerende med stadige innlegg om hva man måtte gjøre for å se bra ut, hvilken sminke man skulle bruke, hvordan kroppen måtte tåle inngrep og operasjoner for å nærmest være sosialt akseptert. De følte kanskje jeg angrep dem, men jeg så det fra et annet perspektiv, jeg følte de angrep ungdom for å være seg selv. Jeg vet de skapte illusjoner og et kroppspress på unge mennesker som langtfra var greit.

Målgruppen til rosabloggerne var fra 11 år og tenåringer. Personlig syntes jeg det var på sin plass å kritisere, ytre at ihvertfall jeg synes ikke dette var greit. Plutselig en dag så forsvant de alle, ganske raskt etter hverandre. Håper ikke det er slik at de følte at jeg mobbet dem vekk. Det var jo ikke slik at jeg sto opp hver dag med solen for å poste et innlegg for å sverte dem slik at de hadde dét å stå opp til, det kan gjøre noe med en stakkars sjel.

I dag våknet jeg heldigvis til en melding fra min medblogger og venninne Linda som hadde sendt meg en hjertevarmende og god melding her i bloggen. Linda kan jeg ikke fremme nok som god person, men jeg trenger ikke det, det er noe med at folk merker det så utrolig godt selv i hennes nærvær, tilogmed gjennom bloggen hennes merker man det.

Snakker om gode personer og bloggere som har blitt borte. Frodith er jo en av mine favoritter inne på blogg. Det er en fargerik dame som har som misjon å glede andre med sitt nærvær. Den røde tråden og signalene hun sender med bloggen sin er at en skal være seg selv og gi til andre, spre glede. Jeg skulle virkelig ønske jeg var mer som Frodith. Hun er helt klart et forbilde. Nå har jeg ikke sett henne på lenge, håper det ikke er noe jeg har gjort. Jeg skal ta en tur innom bloggen hennes nå i tilfelle det er noe jeg ikke har fått med meg.

Dette er gledesspredere for meg, Linda og Frodith. Tusen takk, jeg setter pris på dere, håper å se mer av Linda og håper Frodith kommer sterkt tilbake, hun er savnet!

Og takk for at dere stakk innom folkens, settes pris på 🥰


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#gledesspredere #linda #frodith #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Å se de gode sidene ved mennesker er en fin stil, og det bidrar du med. Du er en klok mann, og med meningers mot om det er på sin plass. I dag kan vi beklageligvis se at din største kritiker nå har mugnet kraftig på sin blogg, og tyter ut en masse negativitet om dine skriverier. Det meste synes galt av det du gjør, og voksne dama fremstår med en infantil fornærmelse og sjalusi. Heldigvis har Mamma På Hjul nå også vært innom bloggeren med de såre tærne og minnet om hennes ansvar til å bidra positivt. Ja, jeg måtte se innom for å se hva det gulpes om. Det er sjelden jeg gjør det fordi jeg liker ikke stilen hennes, noe som igjen bekreftes.
      Så fint at du fremmer de du liker og som gjør sine ting på en god måte. Linda virker å være en flott dame.
      Håper at dagen din blir fin.

      1. Takk, så klok vet jeg nå ikke, ihvertfall ikke klok nok til å unngå å gå i fella, selv om fella er så simpel som å få «feil» plassering på en bloggliste. Alternativene er jo kjedelige da, ikke blogge for å få mindre lesere? Jeg føler jeg har for mye å si til å gjøre det, jeg håper jo å inspirere til at flere vil sette foten ned for urettferdigheten og galskapen i dette landet. Jeg håper flere taler øvrigheten midt i mot. Jeg håper flere benytter ytringsfriheten mens vi enda har den til å gjøre rett. Jeg ønsker jo at innleggene mine skal bli delt for å få spredning og gi folk mot. Da kan jeg jo ikke gi etter for bølling og mobbing?! Jeg er veldig glad jeg ikke har barn, for det er uklokt av meg å la meg affisere av dette mennesket, som faktisk har barn. Stolte må de være av sin mor. Glad jeg ikke har barn til å føle på slik stolthet. Mamma på hjul og Linda er fantastiske mennesker. Takk for titten Hanna og riktig fin dag til deg.

    2. Vi må alle være oss selv. Og vi får være som vi er, så lenge vi ikke bøller og mobber. Respekt er noe alt for mange glemmer underveis.

    3. På, nå ble jeg glad 😊❤️Så gode ord. Tenk at jeg er et forbilde liksom 😊😊Jeg har senebetennelse i begge armene, og fikk forbud av legen mot og, mobil, tegnspråk osv 🙄Alt som er gøy. Men er bittelitt bedre nå, så kommer snart tilbake tenker jeg 😊

      1. Ja fikk med meg dette etter jeg skrev innlegget, da tittet jeg innom, men mobilen klikka, så da fikk jeg ikke skrevet til deg. Så vandret tankene et annet sted.. sorry, men ja du er et forbilde for meg. Du er deg selv, en original, og det skinner. God bedring Frodith, og kom sterkt tilbake!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg