Siste sjanse å bli med på Bunnys Lotto-Flax!

Mandag 17/10 startet ‘Bunnys Lotto-Flax’ og hver dag denne uka har det vært veldig god oppslutning, engasjement og moro! Hele 4 vinnere første dagen, mandag! 1 suveren vinner tirsdag! Og enda 1 suveren vinner onsdag! Det ble 2 vinnere torsdag! Og enda 1 suveren vinner i går, fredag!

Hvor mange blir det i dag?? 😜

Om tre timer vil tallene for i dag lørdag 22/10 vise seg her på bloggen. Da vil de som rakk å levere inn tall før klokken 19:00 i går kveld kunne sjekke om nettopp de har vunnet.

Det som er HELT sikkert, vinnere vil det bli ALLE DAGER denne uken. Til og med i morgen søndag 23/10!

Det hele foregår på denne måten:

Dere ser den Lottokupongen under 👇🏽 hvor jeg har kludret svart over syv av rubrikkene? Den kupongen har jeg krysset 7 kryss i hver av rubrikkene. Hver rubrikk representerer hver sin dag. Fra og med mandag 17/10 til og med søndag 23/10 så vil tallene fra én og én rubrikk bli avslørte.

I går kom tallene for rubrikk 5 (fredag), i dag kommer tallene for rubrikk 6 (lørdag), i morgen (søndag) avsløres siste rubrikk 7, og da vil hele kupongen med alle tallene vises.

Alle kan delta, men ikke anonymt. JEG må vite hvem dere er, for her vanker flotte premier!

Nå er det slik at for å være med på dette må tallene leveres inn dagen før, så hvis dere vil være med å «spille» i morgen, så må tallene være inne senest klokken 19:00 i dag!

Hvilket betyr at dere har cirka 3 timer igjen for å levere kupong til morgendagens spill når dette innlegget blir (re)postet klokken 16:00 i dag!!

Altså frist til klokken 19:00!!!

Dere skriver da:

«Jeg vil være med å spille i morgen og her er mine 7 tall. Søndag: 1-12-13-19-20-21-34».

Kun tall fra og med 1 til og med 34.

Skjønner? Ok.. bare å spørre hvis dere lurer på noe.

Dere leverer tallene deres inn her i bloggen i kommentarfeltet 👇🏽 til DETTE innlegget!!

Nå føler jeg at jeg har forklart «med teskje» hvordan det hele foregår, så over til premier:

Den eller de som får flest riktige vinner et flaxlodd med muligheten til å skrape til seg 1 million kroner + overraskelse. Hvis noen skulle oppnå å få alle 7 tallene riktige så vanker det 1000 kroner i tillegg. Av de 1000 kronene oppfordrer jeg dere til å sende halvparten til et veldedig formål som dere velger selv. Jeg vil foreslå Kreftforeningen, ALS Norge, Raising Malawi eller SOS-barnebyer.. for å nevne noen.

Er dere med? Bli med da vel!!

Link: Mandagens vinnere!

Link: Tirsdagens vinner!

Link: Onsdagens vinner!

Link: Torsdagens vinnere!

Link: Fredagens vinner!

Snart (klokken 19:00) kommer tallene for i dag lørdag 22/10!

Lykke til!!! 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunnyslottoflax #lotto #flax #spill #premie #moro #bunny #bunnytrash

111 kommentarer

Siste innlegg