Gjenvalgt.

I dag har jeg hatt en del og styre med som er deilig å ha overstått nå. I fjor ble jeg valgt som tillitsvalgt her vi bor. To naboer ble rasende og laget skikkelig oppstyr. Det passer jo ikke deres ideologi at en homofil skal ha et verv til å styre og stelle.

I dag var det gjenvalg, og jeg grudde meg litt, fordi jeg er ikke dummere enn at jeg kunne forutsi hva som ville skje, men men.. jeg handlet inn brus og småkaker, ryddet møterommet og laget kaffe. Forberedte meg mentalt til møtet. Klokken 17 var det i gang, og det varte i over 2 timer. Har ikke landet helt enda. Det er noe med å være målskive for andres aggresjon.

Samtlige beboere stemte meg som tillitsvalgt igjen, altså flere stemmer enn forrige gang. Det var to som stemte imot, de samme som i fjor. De var rasende, brølte og var ufine. De forlot i sinne. De er alltid sinte, det er «livsstil». Etter de hadde brølt seg ferdig og slamret døren hadde alle vi andre det riktig så hyggelig, og resten av budsjettet kan brukes til pizzafest på senhøsten.

Nå skal jeg roe ned, chille. I morgen skal jeg avgårde utenbys. En politisk markering, en demonstrasjon. Mer i morgen, følg med. Takk for titten og god natt! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#tillitsvalgt #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. så kjekt å høre ! gratulerer! 🥰❤️😍
      alltid noen som ikke unner andre godt i livet. men du har fortjent dette styr med stolthet bunny 😍❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg