Gaver til vinnerne handlet – og forberedelser!

Dagen i dag har gått unna gitt. Snuppen min og jeg tok drosje til Gulskogen Senter og svirra litt rundt der i dag. Vi fikk handlet noen småting til heimen som vi trengte, og jeg fikk kjøpt meg en fin dress/selskapsjakke som jeg prøvde før jul i Oslo. Hadde innmari lyst på den, men lot være kjøpe den da jeg syntes den var litt for dyr egentlig. I dag hang det tre igjen av samme jakke på senteret her, til halv pris. En av dem var min størrelse, hehe.. så da var det en mening med det, og jakken er nå min!

The world is so full
of a number of things,
I’m sure we should all
be as happy as kings.

Fikk også handlet inn gavene til fire av de seks som vant fram på julekalenderen her på bloggen i år. Dere som ikke deltok kan angre, og dere kan se HER hvem de heldige seks ble. Så nå kan fire av dere vinnere begynne glede dere til skikkelig deilig kaninkos, for å si det sånn, for så snart vi er inne i det nye året så er disse fire første underveis!

På tross av masse feit mat og digg i jula, så ble det enda mer usunt i dag, vi var innom McDonalds og spiste Cheeseburgere og Chilli Cheese Tops før vi tok drosje hjem igjen. Hadde noe igjen på taxikortet mitt, og det blir nullet ut når vi nå snart går inn i et nytt år.

Nå er jeg ubegripelig trøtt, øynene sliter med å holde seg åpne. Har inntatt en kopp kaffe i håp om at dét kanskje skulle hjelpe litt, men gjenstår å se. Planen for kvelden nå var egentlig å forberede, mice en place, til middagen her i morgen. Vi skal servere retten som heter «Siste måltid». Lenge siden jeg har laget, og gleder meg til å spise, får se hva jeg orker i kveld. Moro skal vi ha det uansett i morgen!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#sistemåltid #nyttår #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Hihi, da kan jeg kanskje begynne å glede meg litt ekstra da….! 🙂 ……….. og nå måtte jeg le – min middag blei nemlig kjøpt på BurgerKing da jeg dro fra pappa-besøk i ettermiddag 🙂 godt var det au!

    2. Så artig at du fikk kjøpt deg ny jakke. Gratulerer til de som har vunnet, i desember har jeg virkelig ikke fulgt med 🙂
      Spennende med mat og en rett som er så godt, men så den var hemmelig <3

      1. Takk! Der vil jeg motsi deg, en sjelden gang lønner det seg, jeg ble faktisk kaninoverrasket at min størrelse var en av de tre jakkene som var igjen. Hurra, denne gangen var det min tur 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg