Gaver og anbefalinger til folket.

En oppdatert vaksine som er mer effektiv mot mutert coronavirus skal være klar til høsten. Den kan komme tidsnok for å ta samtidig som influensavaksinen. Det er bare å gjøre seg klar og brette opp ermene, for denne nye guffa er allerede godkjent av Det europeiske legemiddelbyrået (EMA) og helsemyndighetene i USA.

Folkehelseinstituttet (FHI) anbefaler at følgende grupper bør ta en ny oppfriskningsdose med koronavaksine før høst/vintersesong 2023/24: personer i aldersgruppen 65 år og eldre, og sykehjemsbeboere. Personer i aldersgruppen 18-64 år som inngår i en risikogruppe. Ungdom i aldersgruppen 12-17 år med alvorlig grunnsykdom.

Jeg har allerede lest om bloggere som skal ta ny vaksine en gang i halvåret, hvem som har anbefalt dét vet ikke jeg, men uttalelsene fra samme blogg er at de som ikke tar vaksinen er som mordere å regne, haha.. galskapen lenge leve og verden vil bedras. Folk må bare kjøre på, bli injisert i hue og rævva og kalle uvaksinerte for egoister og mordere, for så deretter gå i kirka for å vise at de er gode kristne og ikke dømmer. Det blir ikke mer absurd enn dét!

Så skifter jeg tema.. var på byen i natt. Ble sittende å prate med transpersoner fra Ukraina. Flyktninger fra Ukraina. Vi elsker Ukraina sant? Dette ekstremt elskelige flotte landet med sin president som bedriver hatpropaganda mot alle skeive. Nei, det hører man ikke så mye om her i Norge. Her skal vi støtte og like president Volodymyr Zelensky og hans regime, sant?!

Vi har hørt og hører endel om president Vladimir Putin og hans hat mot homofile og minoriteter. Det har vært en del oppslag om det. En type indoktrinering for å mislike Russland og være overbærende mot Ukraina. For i Norge brukes hinsides mange millioner på PRIDE, bare noen striper maling i Tollbugata her i Drammen kostet over en halv million! I Norge elsker vi PRIDE, så da må det understrekes at Putin er imot PRIDE, også sier ingen noe om Zelensky, når sannheten er at det er enda verre i Ukraina enn Russland. Volodymyr Zelensky er en flott og sexy mann sant? En tøffing vi må hjelpe og støtte med mat, klær, våpen og penger. Slik at presidenten selv kan kjøpe seg villaer i Italia og Egypt til utallige millioner. Så nå er han nabo med Angelina Jolie. Happy PRIDE!!

Jada, så skifter vi tema igjen. Tilbake til Norge hvor matprisene enda øker, og rentene på boliglån øker. Antall inkassosaker og så videre. Den som betalte 10 000 kr i måneden på boliglånet for 1-2 år tilbake siden, betaler nå 15 000 kr. Matkøene vokser fremdeles utenfor fattighuset som dessverre bare har åpent mellom 09:00-15:00 på hverdager. Kanskje like greit, for de har ikke nok mat til alle uansett. Statsminister Jonas Gahr Støre uttalte for noen måneder siden at folk ER ikke fattige – de har en fattigdomsOPPLEVELSE. Og Erna Solberg støtter han fint med å fortelle at hun har råd til å betale tannlegeregningene sine. Spiser masse kake, men flotte tenner har hun, rene skjære kake- og colgate-reklamen hun derre.

Erna Solberg protesterte heller ikke da regjeringen nettopp tok 500 000 av skattebetalernes penger for å gi i bursdagsgave til kronprinsparet som gave fra dem, ikke oss, ironisk nok. Bare småpenger ikke sant, er ikke mange som får fjernet vondtene i tennene sine for den summen. Gaven kronprinsparet fikk var at ei jente med navn Dagny sang 3 egne sanger og bursdagssangen. Naboen til min onkel og tante hadde ei ku som het Dagny. Møøøø, sang hun. Gratis!

Videre har vi samme debatten som har pågått hele mitt voksne liv. Uverdig behandling av landets eldste, pensjonistene som stadig flere lever i fattigdom, mens milliarder brukes på nyankomne. Rart det der.. dersom Norge kvitter seg med 1000 pensjonister så tilsvarer det en økonomisk gevinst til å kunne ta i mot og finansiere livet til 50 islamske menn fra islambeltet og mena-landene. Trygve Slagsvold Vedum er kalkulator-mesteren her til lands hvor sosialister ønsker at Norge skal ta mot langt flere fra nevnte områder. Dette samtidig som FN har uttalt at under 3 prosent av flyktninger som kommer faktisk er reelle flyktninger. Husk nå også på det jeg skrev først i innlegget, at helsemyndighetene anbefaler alle sykehjemsboere og personer over 65 år (pensjonister) å la seg injisere med en helt ny fersk og effektiv coronavaksine nå til høsten. Ordet effektiv brukes om ‘‘noe som håndheves, eller virker etter planen’’. Effektiv ja, det er den helt sikkert. Skynd dere nå!!

Anyways, personlig synes jeg situasjonen til minstepensjonistene i Norge er ille nok. Rart hvordan folk ikke skjønner at vi alle (nesten) skal også bli pensjonister en dag. Eller..? Husk å ta vaksinene deres folkens!! Men uansett, mest sannsynlig skal også våre barn og barnebarn etter oss bli pensjonister. Mest sannsynlig.. bare å glede seg!! Norge blir bare bedre og bedre når det kommer til medmenneskelighet, sant? Særlig når det kommer til våre egne..

Snakker om våre egne. Her i byen hvor jeg bor har det eskalert til det hinsidige hva voldskriminalitet angår. Dagens overskrift forteller om 13-åringer som ble truet og ranet på togstasjonen nylig. Det er intet nytt at slikt skjer. Jeg skal ikke si noe om hvem som utførte ugjerningen, noen vil påstå det er rasistisk av meg å fortelle. Men nonetheless.. det er faktisk blitt så drøyt her til lands at folk står faktisk (bokstavelig talt) og ser på at dette skjer, at barn blir utsatt for denslags traumatiserende hendelser, uten at noen griper inn. For joda, her kommer det fram at guttene ble ranet foran en mengde tilskuere, voksne folk, som bare trakk på skuldrene og intet gjorde.

Jeg er ikke sjokkert, folk viser mer og mer hvordan man gir faen, jeg hadde ikke bare stått og sett på, men så er jo jeg en hatefull og fordomsfull type sant..? Noen mener ihvertfall det her på blogg. Og de som tier, samtykker. Men, fra et annet perspektiv, så er det jo på en måte forståelig at folk bare står å ser på overgrep mot barn, for katta er ute av sekken nå. Nå vet vi jo at dette folket som importeres på bekostning av pensjonistene, avler opp avkom som ikke bare raner barn, de går heller ikke noen steder uten skarpe kniver, som de med glede bruker. Det vet vi jo også. Nylig utførte politiet en knivaksjon i byen her, hva de fant beskrives som sjokkerende, hvilket resulterte at det er besluttet å utføre ytterligere knivaksjoner. Hva det hjelper gjenstår å se.. hva nytter det å beslaglegge våpen når sosialistene og kommunistene krever økt import?

#50erikkenok

Takk for at dere stemmer frem dette, snart valg, ha en fin dag!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#norge #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. Vet du hva, den vaksinen står jeg over. Får infuensavaksine i oktober, og den tar jeg. Ikke noe coronavaksine til tross for at jeg er pensjonist.
      Orker ikke å bry meg om corona lenger.

      1. Glad jeg ikke er pensjonist. Husker når denne vaksinegreia startet, vet ikke hvor mange meldinger (sms) jeg fikk om å komme og vaksinere meg.. de begynte ringe også. Det var veldig til mas, ufint!

    2. Som eg skreiv i ei anna kommentar.
      Det er berre daud fisk som rek med straumen. Og det er frykteleg mykje “daud fisk” her i landet.
      Eller som den gamle filosofen sa det.
      Å blindt godta og tru på ein teori/påstand, utan å sjekka om der er hald i den, er rein dumskap.
      Å avvisa ein teori/påstand som løgn, utan å sjekka om der faktisk er hald i den, er like stor dumskap.
      Der er frykteleg mykje dumskap blant folk her i landet.
      Ikkje har eg tatt, og ikkje kjem eg til å ta den vaksina.
      Når det gjeld den såkalla influensavaksina, så inneheld den både aluminiumsulfat og aluminiumnitrat. Begge deisse stoffa påverkar nervebanane i kroppen, og elektronene i hjerna.
      Det er vitenskapleg bevist at dei er skuld i auke av både MS, og demens.
      Det forskast og på om dei kan vera årsak, medverkande årsak, til den eksplosive auka av ALS dei seinare åra.
      Kilde: The Medical Journal.
      Det er berre å springe og få sprøyta kroppen full av tungmetaller og anna dritt. Det er heilt sikkert trygt.
      Ukraina og Zelenskyj.
      Det heile er eitt gedigent narrativ, og propaganda for nazistane i WEF, FN og EU, og russofobane i USA. Og propagandaapøarata (MSM) jobbar på spreng, for å få folk til å tru på narrativet deira, og som sagt, der er frykteleg mykje “daud fisk” her i landet.
      Dei som kontrollerer media, kontrollerer massene.
      Joseph Goebbels.
      Og her i landet har me ingen ting lært.
      Det er akkurat som i mellomkrigsåra.
      “Bolsjeviken” kjem og tar oss!, ropast det over ein låg sko, medan nazismen får fritt spelerom.
      Kven var det som kom og “tok oss”?
      Jo nettopp, dei som skulle vera våre vener og samarbeidspartnerar, leida av søsterpartiet til AP.
      Den som ikkje lærer av historia, er dømt til å gjenta den.
      Import av uintegrerbare trojanerar.
      Dei var samarbeidspartnerar til nazistane under 2.vk, og dei er samarbeidspartnerar til nazistane, WEF, FN og EU, i dag.
      Det var FN som fekk til Marrakech avtala, som nærast gav islamistane fritt leide inn i Europa.
      Det er ein del av planen om å få til eitt verdsrike, med ei verdsregjering. Agenda 21 /2030, The New World Order.
      Dei feila med Hitler og våpenmakt i 39-45, så nå bruker dei økonomien, og alskens skremselspropaganda, som klimakrise, flyktningekrise, viruskrise, og “Bolsjeviken” kjem og tar oss.
      Dette gjer dei heilt bevisst, vel vitande om at dei aller fleste er dumme nok til ikkje å sjekka om der er hald i det dei kjem med, og trur blindt på alt dei seier.
      Zelenskyj er deira medsammensvorne, og liksom Hitler skal han utrydda homofili.
      Der er ikkje homofile/lesbiske i Ukraina, påstod han i eitt fjernsynsintervju.
      Nei, dei hadde vel flykta, eller våga ikkje å stå fram.
      Eitt av punkta i nazismens ideologi, er at homofile er undermennesker, og bør utryddast, akkurat som i islam.
      Krigen mot Russland, er styrt av USA og Nato, og er eitt ledd i agenda 21/2030, og eitt middel for å svekka Russland. Dei bryr seg ein døyt om kor monge som verte drepne, berre Russland verte svekka nok til at dei kan ta det landet.
      Eg vonar dei får så hatten passar og litt til, om ikkje for lenge.

        1. Hvis du leser artikkelen én gang til så finner du en hel serie med motsigelser og bortforklaringer der. Jeg har selv prøvd å søke opp om saken på nettet, og da er det hele tiden dette samme som dukker opp om den underskriftskampanjen med 28000 signaturer. Mine uttalelser her om homofili og Ukraina er derfor basert på egne samtaler med skeive flyktninger fra Ukraina. Jeg tenker at homofile og transpersoner blir vel ikke innvilget flyktningstatus hvis de ikke er i fare der dem kommer fra? Det er mye med bildet utad av Ukraina jeg synes skurrer. Hva som er Bernt sine kilder til hans utsagn, det vet jeg ikke, men jeg vet han er ganske opplyst.

          1. Ang. mine kjelder, så les eg mykje utanlandske tidsskrift, mykje fagstoff og forskningsstudier.
            Eg har kontakter ved fleire store universitet i den vide verda.
            Andre deler kan eg best forklara med ei episode for nokre år sidan.
            Der kom ein pensjonert oberst ein dag, og lurte på om han kunne få nokre ord med meg.
            Han hadde byrgja å undersøke rundt eitt spørsmål eg hadde stilt, og han lurte på kven eg eigentleg var.
            Han hadde fått beskjed frå forsvarsdepartementet om å legge den saka daud, og ikkje rote meir i den.
            Då seier det seg sjølv at eg har kjelder eg ikkje kan oppgi.
            Det viktigaste er allikevel å skaffe seg tilgong til stoff som MSM ikkje benytter seg av. Då er det greit å kjenne nokre professorar, og andre som kan fikse ting.
            T.d. så var kontreadmiral Thore Horve fetter til min morfar, og skaffa meg Mein Kamf, og bøkene til Olivier H. Langeland, medan dei enda var forbodne her i Noreg.
            Kor monge er det t.d. som har fått med seg at Einar Gerhardsen hadde avtale med Adolf Hitler, om at han skulle verta den nye statsministeren i Noreg, og leia attentatforsøket mot Qvisling.
            Ja, eg har sett avtala, og det var jo dritt at tyskerane var så pertentlege med å arkivere alle ting.
            Dette er slikt som aldreg kjem fram i media.
            Kan eg oppgi kjelda?
            Nei sjølvsagt ikkje, for han hadde ikkje lov til å ta det med ut frå arkivet.
            Ellers vil eg seia. Den som søker, han finn, og verte opplyst.
            Den som ikkje stiller kritiske spørsmål, og søker, han finn heller ingen ting, og forblir uopplyst.

    3. Jeg liker måten du tar opp punkter. Og btw endelig en som tør å si noe annet enn en hyllest til Zelezny. Takk, jeg har nesten blitt kjeppjaget fra enkelte steder fordi jeg ikke har blitt med på å hylle han som redningsmann og gud og at det kun er synd på Ukrainerne og at de skal være fredet mens alle russere skal omtrent utryddes.
      Og jeg ble skikkelig skuffet over Solberg men klart at med hennes lønn så er det lett å si noe.

      1. Tankespinn akkurat den dagen.. Når det kommer til Ukraina, deres president og krigen med Russland så har jeg bevisst ikke ytret meg særlig i den retning. Jeg fant det påfallende hvordan alle koronaoverskrifter forsvant den ene dagen, for at vi så ble bombardert med situasjonen i Ukraina den neste. Tenk så lenge vi fikk høre at på grunn av korona ditt og datt.. plutselig ble det på grunn av Putin/krigen ditt og datt.. og dermed var pandemien over. Men dette iht homofile i Ukraina er meget besynderlig, fordi jeg er jo homofil selv, og da skjer det noen ganger at man krysser veier med andre skeive gjennom organisasjoner, arrangementer og så videre, og når jeg da møter ukrainske skeive som forteller meg hvorfor de har flyktet fra Ukraina så synes jeg det er betenkelig at vi aldri hører om dette i våre media. Søker du opp homofili og Ukraina dukker denne underskriftskampanjen opp hvor 28 000 mennesker har signert FOR homofiles rettigheter. De artikler du da leser om dette, hvis du leser disse artiklene én gang til og tenker over hva der faktisk blir sagt, så finner du en hel serie med motsigelser og bortforklaringer der, ihvertfall gjør jeg det. Presidenten selv bruker krigen som unnskyldning til å ikke fremme homofiles rettigheter, han bruker krigen som unnskyldning til å fortsette homofobi, til å ikke fremme likeverd i egen befolkning.. for meg er det meget underlig av en mann som skal være så «flott og god», som vi alle må støtte fordi media/politikere fremmer det som det eneste riktige, denne mannen som finner tid til å kjøpe seg millionvillaer i flere verdensdeler, lar seg intervjue som person of the year og kona stiller til photoshoot hos Vogue. Enkelthendelser og små utsagn som gjør at en kan undre seg hva disse folkene mener er viktig oppi alt dette, og hvor mye som er skuespill, en konstruert virkelighet, og hva som er sant og ikke sant. Og det er litt sånn ekkelt at vi middelklasse og folk som lever under fattigdomsgrensen her til lands og i store deler av verden går mann av huse for å bidra med mat, penger, klær (og våpen) til noen som håver inn enorme summer og bruker sine egne millioner til å kjøpe boliger til seg selv, ikke vanlige boliger for å ha et sted å bo, men luksusvillaer i andre land, i strøk sammen med berømtheter og piffen. Når det kommer til Støre og Solberg, så blir jeg ikke skuffet, dem har vist hvem dem er og hva dem står for, for lenge siden, at folk velger å ikke se dem for hvem og hva dem er blir en annen sak.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg