Gamle innlegg blir som nytt!

I går kveld var snuppen min og jeg på besøk hos ei venninne. Spiste pizza, koste oss med snacks, dipp, musikk og Aperol Spritzers. Ja, det ble noen drinker også, det var en trivelig kveld, og ja vi ble litt fulle. Hehe.. litt, ble ikke helt bajas, lol.. så var det hjem og busselalle, våknet tidlig i morges. Snuppen laget omelett og vi hadde en deilig frokost. Det snør ute, er tåkete og grått. Frister ikke å bevege seg utendørs. Tenkte jeg skulle skrive et blogginnlegg, men jeg var helt tom. Da er «VeraLynn» en flott blogg å stjele gamle innlegg fra. Så jeg søkte opp veralynn.blogg.no + spørsmål. Så stjal jeg spørsmålene hennes fra de tre første innleggene som poppet opp. Dere skjønner VeraLynn hadde en lang serie av disse innleggene back in the days. Så nå har jeg stjålet hennes gamle innlegg og gjort dem til mitt nye 😜

Spørsmål 1: Har du angret på en tatovering?

Svar: Nope, alle tatoveringene mine er en del av meg, men jeg har én tatovering som ble tatt da jeg giftet meg. Siden det i år er 20 år siden jeg ble skilt, så kan jeg gjerne tatovere over den, men den plager meg ikke, og jeg har aldri angret. Jeg har også en tatovering der psoriasisen aldri forsvinner, det er kjedelig, men det er ikke tatoveringen sin feil, akkurat den elsker jeg – en havmann jeg har tegnet selv.

Spørsmål 2: Bruker du å ta med deg små shampooflasker fra hotel du har bodd på?

Svar: Det har jeg. Det står ofte navn på hotellet på disse. Mye billigere souvenir enn på souvenirbutikker, haha.. og bruker man dem ikke, så er det faktisk meningen man skal ta dem.

Spørsmål 3: Hvilken høytid på året er din favoritt?

Svar: Julen er vel eneste høytiden vi på noen måte tar inn i hjemmet vårt. Så det må vel bli svaret. Har noen påskekyllinger og påskeegg også, men noen ganger glemmer vi å ta dette frem til påsken. Det er liksom ikke noe stort rundt dette. Ikke er vi religiøse heller, så..

Spørsmål 4: Om du fikk lov å endre på noe som er forbudt i dag, hva vil du endre på da?

Svar: Haha.. første jeg kom på var alkohol- og tobbakkskvoter på tax-free. Man kan kun ta med seg én flaske vodka og fem pakker sigaretter inn til Norge, hva er det for noe bullshit tull? En regel skapt av folk med masse penger som bryr seg døyten om andre..

Spørsmål 5: Om du skal oppnevne en plass til din favorittplass hvor hen i verden, hvilken plass blir det?

Svar: Ehh.. Amsterdam, Nederland. Jeg føler meg ikke norsk, jeg føler meg dutch. Jeg føler at jeg er mer meg der enn her. Mer komfortabel og fri. Det er digg ass!

Spørsmål 6: Kan du beskrive den absolutt verste frisyren du har hatt?

Svar: Frisyre og frisyre fru blom.. det første jeg kom på nå var den gang jeg stod på badet og pusset tennene og det plutselig falt klaser av hår ned i vasken. Jeg tok meg til hodet og nevene mine var fulle av hår. Det bare falt av, bare litt tuster igjen her og der i løpet av minutter. Noe av det psykeste jeg har opplevd. Skremmende var det.

Spørsmål 7: I hvilke situasjoner føler du deg sjenert?

Svar: Jeg er litt folkesky på søndager.

Spørsmål 8: Når sang du sist for deg selv, og for noen annen?

Svar: For meg selv vet jeg ikke, men var med å synge bursdagssang for snuppen min i november.

Spørsmål 9: Finnes det noe du har drømt om å gjøre lenge som du ikke har gjort, og hvorfor har du ikke det?

Svar: Jeg har hatt veldig lyst til å reise til Australia og Israel, to steder jeg ikke har vært som alltid har ligget høyt på listen min. Snuppen min har veldig lyst å oppleve New York, så det ligger også høyt hos meg, for hans del.. hvorfor vi ikke har gjort disse tingene? Australia er langt og dyrt, da vi kunne ha tatt oss råd ble det storbrann der. Israel skjønner dere vel hvorfor. Etter Madonnas Rebel Heart Tour 2015-16 så bestemte vi oss for at neste gang Madonna skulle på turne, så skulle vi reise til New York å se henne på Madison Square Garden. Hun spiller alltid der, og vi kunne slå to fluer i en smekk. Men da Madonna offentliggjorde ny turne, Madame X Tour 2019-20 så hadde hun bestemt seg for å ha konsertene på små steder, i teatre og slikt. Intimkonserter for å komme mer i kontakt med fansen. Fantastisk bra ide og konsept, men da var det umulig å få billetter herfra. Det tok bare få minutter så var der utsolgt i New York, jeg kom ikke gjennom engang, og det var like greit, pandemien kom og føkka hele verden.. akkurat nå er det for dyrt (for meg) å reise dit. Men ingen vet hva framtiden bringer…

Spørsmål 10: Når gråt du sist så andre så det, og når gråt du når du var alene?

Svar: Det har vært masse tårer denne måneden. Ikke ferdig bearbeidet enda. Jeg er veldig åpen i bloggen, men det er også ting jeg ikke har fortalt i det hele tatt.

Spørsmål 11: Er du av typen som strigråter av triste filmer?

Svar: Nei. Ikke noe strigråting på meg. Men jeg har tatt meg selv, merket at med årene har jeg blitt mer.. ehh.. sensitiv? sårbar? følsom? Så det har hendt flere ganger det har kommet noen tårer.

Spørsmål 12: Fotfetish er den vanligste seksuelle avvikelsen i verden. Hva syntes du om føtter?

Svar: Føtter er kjekke å ha, ikke ta dem for gitt folkens! Med det sagt kan jeg legge til at jeg kommer aldri til å sutte på noen tær eller denslags, om det var hva det ble hintet til her. Da skulle jeg hatt bra betalt!

Spørsmål 13: Har du bråket med noen i trafikken?

Svar: Ikke jeg, men sjåfører jeg har sittet på. I islamske land særlig, er det utrolig mye aggresjon. Plutselig har sjåføren halve kroppen og begge armene ut av vinduet mens bilen kjører, det er helt spinnvilt!! En må puste med magen, og bruke belte (om det fungerer)..

Spørsmål 4: Hva var de dårligste fagene dine på skolen?

Svar: Regner med dette gjelder grunnskolen, for det er ikke alle som har gått mer enn grunnskole. Så da er svaret naturfag og matte. Men legger til at jeg som voksen først tok ungdomsskolen om igjen, tre år på ett år for å fikse karakterene, og da ble matte morsomt og det ble knall resultater. Tok også allmennfagene tre år på et år, og da var ikke matte like artig igjen. Så.. ja svaret er matte og naturfag.

Spørsmål 15: Har du noen gang misforstått teksten i en låt?

Svar: Låter er til for å tolkes, de kan ha flere meninger og så videre. Det er nettopp det som er så genialt med musikk.Ta til eksempel Madonnas sang «Where life begins», lytt til den, og fortell meg hva dere mener den handler om 😜

Din tur å svare!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#veralynn #spørmål #svar #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Hahahaha! Her var det mye knising når jeg leste gjennom spørsmålene. Svarene tydet på at du er en rimelig ryddig kar. Tro om jeg tørr å svare ærlig på disse? Hmmm..😂😜

    2. Kanskje svarer jeg også på denne, en dag 🙂 Men litt synd når første spørsmål starter sånn at jeg overhode ikke er med 😀 Jeg har jo INGEN tatoveringer… Men resten kan jeg nok si noe om. Men lurer på om det blir i dag… Gøy å lese dine svar da 🙂

      1. Haha.. for en tid tilbake siden så var det jo en del sånne spørsmål og svargreier her inne, da svarte jeg på spørsmål om graviditet og tamponger og sånn.. 🤪🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg