Gamle bilder tar livet av meg!!


Jeg bladde gjennom noen gamle innlegg her på mobilen min og da dukket dette bildet opp. Altså, i all hovedsak når jeg ser bilder av meg selv fra min oppvekst så blir jeg helt matt. Arvede klær og hjemmeklipp. Slik er det ikke snakk om i dag. Nå er det high fashion og iPhone 13 fra første skoledag.

For ikke så lenge siden så jeg en far som la ut etterlysning på capsen til til sin sønn som er cirka samme alder som jeg er på bildet her. Guttungen hadde mistet capsen og det ble utlovet 1000 kroner i finnerlønn. En kan bare gjette hva capsen i realiteten kostet. Det hele havnet i lokalavisa og greier. Ikke det at Drammens Tidende legger ut så mye bra akkurat, så artikkelen om capsen passet vel godt inn. Jeg personlig synes det var teit hele greia. Bilde av gutten var der også, vet ikke hvilke merke (se bildet) capsen er, men de andre klærne han hadde på seg var Gucci.

Tenker min generasjon har bedre verdier. Så det var vel greit å leve med bustete bollesveis og klær sydd sammen av stoff fra gamle klær etter søskenbarn, tanter og onkler.

Dette til side, i morgen stikker snuppen min og jeg til Tønsberg, da blir det en runde på Farmanstredet og New Yorker, så tenker jeg det blir en tur på Indisk restaurant. Vi skal kose oss på fridagen hans. Gleder meg! Og med det sagt så ønsker jeg dere fortsatt fin kveld, og riktig god natt 😜😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#barn #barndom #klær #bunnytrash

4 kommentarer
      1. Synes det er greit guttungen mista den capsen, det hele blir i mine øyne helt unødvendig og dumt. Vi skal kose oss, jeg lover, god natt til deg og klem tilbakers 😘

    1. Heldigvis er ikke merkecaps synonymt med et godt liv. Jeg blir bare matt, tror at livet til en med hjemmeklipp og sydde klær kunne være veldig bra. Riktig god natt <3.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg